Världscup finalen GBG

Sv: Världscup finalen GBG

*kl*
Oj så ovant att se en tjej rida i uniform! Kul! :) Och jag gillar att jag sett några ha hjälm :)

Valentinas häst är ju så tjock. Som en liten boll :D

Sjukt snyggt med rött kantband på stövlarna dock.I år sitter hon bättre också.

Ja gud vad läcker han är! Synd på missarna, och det ser inte såg inte så harmoniskt ut idag, brukar de vara mer samspelta?

Det såg ut att vara ett väldans tryck i honom idag, då blir ju finliret svårare. Men det här bådar gott för fortsättningen tycker jag! :)

Ja jag tyckte också att det inte såg lika harmoniskt ut idag som det brukar göra men de var ju riktigt nära sitt pers.

Ja verkligen! Men man måste kunna reglera trycket, och det var lite väl mycket på Santanas villkor ibland idag ;)

Det såg ut att vara ett väldans tryck i honom idag, då blir ju finliret svårare. Men det här bådar gott för fortsättningen tycker jag! :)

Absolut, men det optimala är ju att ha hästen helt på hjälperna ändå som du säger. ;) Håller med om att det bådar gott, ska bli jättespännande att titta på lördag!

(Och jag är sååååå glad att jag hann hämta tvätt, hämta barn på förskolan, åka hem till föräldrarna och dra igång deras datorer för att hinna se Minna, trodde jag skulle missa henne :nailbiting: )

Ja lite :D Men bra att domarna premierar bra tryck ändå.

Sträck på dig Patrik!!!!

Ja det var värst vad han kutade i axelpartiet idag. Inte likt honom. Var Scandic spänd redan innan de kom in tro?

Jag har visserligen inte sett Scandic så mycket, men brukar han inte se mer elastisk ut?

Vad snöpligt det hade varit om Scandic fulade ut sig så de inte kom vidare till küren... :angel:

Jo. Han såg lite ut som en stark new forest idag :D Är inte så förtjust i honom överhuvudtaget men man vill ju ändå att det ska gå bra eftersom de är svenskar.

Roligast är ju att den manliga kommentatorn kallar honom för Watermill hela tiden :D

Nu sa de väl att alla går till küren? Eller hörde jag galet (jobbar samtidigt)? Men under 70% var länge sen...

KL

Under 70% för Patrik - vad hände? :( Jag sitter i utlandet och kan varken kolla på FEI-TV eller SVTPlay och håller på att gå åt av nyfikenhet.

Alla som rider över 58% går till küren.

Den här hästen gillar jag! Alltså ukrainskan,

Scandic var spänd och skvättig. Skyggade och gick och tryckte inåt, till och med la huvudet på sned :/

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Ratsit
  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama