Världens fulaste hund..

Sv: Världens fulaste hund..

Oh fy fan. Det var ju bara fruktansvärt att se. Hälften av de där hundarna kan ju knappast ha ett bra liv. Så jävla okunnigt och själviskt att inte ta bort dem/ge dem veterinärvård (t ex så hade ju en del av dem starr!) och sedan till råga på allt ställa upp in nån jävla idiotisk tävling, antagligen pga prispengar eller liknande. :mad: Undrar om det finns några djurskyddsinspekörer på den där tävlingen?

Senast ändrad:

Usch vad hemskt att se. Vissa hade precis som du skrev inga tänder och någon hade tänder som absolut skulle behövts dra ut. Vissa var helt deformerade. Så ställer de dessutom upp i en tävling. Är det coolt att ha en hund som ser ut att lida?

Usch fy vad hemskt, samtliga såg ju inte ut att må bra :(

Vad kommer det sig att de flesta var kineser?

Ingen aning faktiskt.

Jag betvivlar inte en sekund att ägarna älskar sina hundar men ändå.

För att de ser tämligen märkliga ut även när de är friska och ser ut som de "ska." Tandförluster är ju ett väl känt problem inom rasen.

fyy.. vad dom såg ut. Jag funderar också på hur vissa får i sig maten det är ju några som knappt har några tänder

Åh gud, stackars små liv! :(
Jag mår illa, inte för att hundarna är fula, utanför att det finns människor som inte ger vård åt så uppenbart osunda hundar, utan istället anmäler dem till en tävling :(

Fy så fula och så hemskt missbildade och osunda endel av de är :crazy:

ingen av dem var kineser.. det är andra rasen blandat med nakenhundar - antingen kineser, mexicaner eller hairless terrier..

Det står ju på endel av de att de är renrasiga kinesiska nakenhunda...

Det här säger allt tycker jag !!

GUS
St. Petersburg, FL

Click here to vote

Every beauty contestant needs a platform, and Gus’ is to bring awareness and hope to people with pets that have been diagnosed with cancer. He is trying very hard to make it to California this year for the contest. Last year he couldn’t attend because his immune system was weakened by chemotherapy. He had a wonderful year (or should I say 7 years,) but...

det finns säkert många som tycker annorlunda än vad jag tycker , men jag känner att hålla liv i en sån pass sjuk hund och låta den vara med på en sån här idiotisk tävling !!! Det bara skär i mitt hjärta :cry:

Tesora

Hua det var riktigt otäkt att se...

Den enda hunden som såg "frisk" ut var ju mopsen. Den var visserligen fet, men hoppas den vinner isåfall, mopsar är ingen av mina favvoraser direkt...

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 730
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 989
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 550
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 778
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka