Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Denna fina bild lyckades jag ta på min solstråle Isac, 3 månader gammal. Brukar inte lägga upp så mycket bilder på honom här, men kände att jag ville dela med mig av denna. Är han inte underbar!?
Har ni lyckats ta några riktigt fina bebisbilder på sistone?
Har inte laddat upp de senaste bilderna på guldklimpen här hemma men här kommer en där han är 5½ månad gammal och precis har lärt sig sätta sig upp själv
Han är nu 6½ månad och kryper och reser sig och terroriserar sin mamma hela dagarna med nya bus
Vilka sötnosar! Nu tenderar tråden kanske att bli en "sötnos-tråd" men jag tänkte iaf bidra med en dagsfärsk bild på min lillkille som blir 3 månader i morgon...
oj jisses vilka söta bebisar. min bebis ligger i magen och fick se bilder i går på ul. barnmorskan sa att h*n var en riktigt fotomodell och efter att ha sett era bilder längtar man ju ta mig sjutton ännu mer till februari.
Gravid - 1år
Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.