Världens finaste solstråle (bild)

snurpe

Trådstartare
Denna fina bild lyckades jag ta på min solstråle Isac, 3 månader gammal. Brukar inte lägga upp så mycket bilder på honom här, men kände att jag ville dela med mig av denna. Är han inte underbar!?

070909%20012forminskad.jpg

:love:

Har ni lyckats ta några riktigt fina bebisbilder på sistone?

/snurpe

Logga_buke2.JPG

Sv: Världens finaste solstråle (bild)

Jo, det är han!
Oj så mitt bebis-sug satte igång nu! Bara 20 veckor kvar till ETA...

Va gosig han såg ut !

Går det bra om jag lämnar av syrrans gamla trasseltik (hon brukar oxå gå runt & le:D) och lånar din son en stund ? (på obestämd tid:angel:)

Sicken sötis!!:love:

Har inte laddat upp de senaste bilderna på guldklimpen här hemma men här kommer en där han är 5½ månad gammal och precis har lärt sig sätta sig upp själv
13600366.jpg

Han är nu 6½ månad och kryper och reser sig och terroriserar sin mamma hela dagarna med nya bus:love::devil:

*kl*

Vilka sötnosar! Nu tenderar tråden kanske att bli en "sötnos-tråd" men jag tänkte iaf bidra med en dagsfärsk bild på min lillkille som blir 3 månader i morgon...

070911.jpg

Sötnos! Vår lillkille blev 3 månader för en vecka sedan så de är nästan jämngamla :)

/snurpe

Logga_buke2.JPG

oj jisses vilka söta bebisar. min bebis ligger i magen och fick se bilder i går på ul. barnmorskan sa att h*n var en riktigt fotomodell och efter att ha sett era bilder längtar man ju ta mig sjutton ännu mer till februari. :love::love::love:

Har en fin bild på Elivia och hennes pappa (min man:idea:).

Hon är 4 veckor nu, ruskigt vad tiden går fort.

DSC_0154.jpg

Han är jättesöt!

Jag tog en härlig bild på min 16-månaders idag. Han var så glad.
DSC00196.jpg

Oj, vilken glad kille! :love:

Fast alla bebisar i den här tråden ser ganska glada och söta ut. :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 128
Senast: soom
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
12 375
Senast: Madalitso
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 583
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
26
· Visningar
2 441

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka