Sv: Världens bästa tonåring(ar)
Du har sett flera fall där det är dåligt, jag har sett många där det är bra!
Det första du skriver är att du med den belastningen hade bränt ut dig. Jag kan väll inte hjälpa att du behövde plugga tre timmar om dagen, jag behövde det inte och jag antar att TS dotter inte heller gör det. Aldrig att jag ångrar att jag la tiden i stallet istället för att titta på TV och plugga. Gymnasiebetygen har jag aldrig haft nytta av, varför lägga tid på dom?
Dygnet har 24 timmar som ska fördrivas, ridningen känns som en mycket bra sak att lägga tid på.
Men varför frågasätter du då det?!Jag bara ifrågasatte varför det skulle vara så bra att rida flera hästar och samtidigt plugga. Varför det är en värdemätare på att vara en bra tonåring och sas nyttan av det.
Jag har aldrig skrivit att du inte kan glida igenom gymnasiet och rida om det är vad du vill! Var läser du det?
Du har sett flera fall där det är dåligt, jag har sett många där det är bra!
Det första du skriver är att du med den belastningen hade bränt ut dig. Jag kan väll inte hjälpa att du behövde plugga tre timmar om dagen, jag behövde det inte och jag antar att TS dotter inte heller gör det. Aldrig att jag ångrar att jag la tiden i stallet istället för att titta på TV och plugga. Gymnasiebetygen har jag aldrig haft nytta av, varför lägga tid på dom?
Dygnet har 24 timmar som ska fördrivas, ridningen känns som en mycket bra sak att lägga tid på.