Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har gjort det. Har kala fläckar vid tinningen, men upplever att det minskat i omfattning sista månaden.Är det någon fler som tappar hår förresten? Jag hade glömt hur mycket jag fäller efter graviditet, vårt golv är värre än när vi hade två stora hundar...
Är det någon fler som tappar hår förresten? Jag hade glömt hur mycket jag fäller efter graviditet, vårt golv är värre än när vi hade två stora hundar...
Är det någon fler som tappar hår förresten? Jag hade glömt hur mycket jag fäller efter graviditet, vårt golv är värre än när vi hade två stora hundar...
Vad gör ni med era bebisar om dagarna?
Jag försöker leka och aktivera Loke vaken tid men känns som det blir typ samma hela tiden, babygym, sitta/stå i knäet, sjunga lite, sitta i babysittern lite osv.
Jag försöker leka och aktivera Loke vaken tid men känns som det blir typ samma hela tiden, babygym, sitta/stå i knäet, sjunga lite, sitta i babysittern lite osv.
Ja, vad gör vi ... man hinner inte fundera så mkt på det när man får nr 4. Hon hänger med i den dagliga logistiken med syskonen, hemmet, djuren osv helt enkelt när syskonen är i fsk/skola så det bara är hon och jag så promenerar vi, babblar, hon ligger i babygymmet, åker sele osv. Jag tror absolut inte att bebisar behöver stimuleras i den bemärkelsen att det ska hända en massa varje dag men däremot kan man ju som vuxen tycka att det är trevligt, kanske.Vad gör ni med era bebisar om dagarna?
Här är det ungefär samma, pilla på leksaker, titta i spegeln, sjunga barnsånger, korta stunder i babygymmet och babysittern (fast i sittern bajsar hon bara ). I övrigt hänger hon med i vardagen, hämtar och lämnar syrran, sitter i selen medan vi tvättar, handlar, lagar mat osv. Det där vardagliga tar ju rätt mycket tid!Vad gör ni med era bebisar om dagarna?
Här är det ungefär samma, pilla på leksaker, titta i spegeln, sjunga barnsånger, korta stunder i babygymmet och babysittern (fast i sittern bajsar hon bara ). I övrigt hänger hon med i vardagen, hämtar och lämnar syrran, sitter i selen medan vi tvättar, handlar, lagar mat osv. Det där vardagliga tar ju rätt mycket tid!
Förra veckan fick hon prova gunga för första gången när vi var på lekplats med storasyster och hennes kompis. Det var en höjdare!
Visa bifogad fil 35697