Och min på tisdag ^^Min är imorgon
Men vi får se. Än finns det chans att pricka in den dagen som bara 5% gör.
Idag ska jag till bm för kontroll. Ska bli roligt att få höra hjärtljuden igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och min på tisdag ^^Min är imorgon
Men fy vilken oro det måste ha varit om de misstänkte det! Men det var falskt alarm? Eller vad kom de fram till?Här har kvällen/natten spenderats på akuten, då man (= min sjuksköterska till mor och sedan 1177) bedömde min lilla konstiga yrsel- och synbortfallsattack (med efterföljande "tandläkarbedövningskänsla") i förra veckan, i bilen på ölandsbron (!), som en propp/TIA.
Så, hon på 1177 skickade mig bums till akuten och där tog det till kl fyra i morse innan jag fick åka hem. Ska dock tillbaka idag och bla träffa en neurolog. Roligare nätter kan man ha
Men fy vilken oro det måste ha varit om de misstänkte det! Men det var falskt alarm? Eller vad kom de fram till?
Får hoppas att det inte är nått utan nått konstigt som det brukar vara när man är gravid hahaDe har nog inte kommit fram till något egentligen, mer än att det inte har blivit något bestående av den, OM det var en sådan. Dock är tydligen risken större att få en "mer riktig" hjärninfarkt om man har fått en sådan "föraning". Jag får se vad de säger idag
@domesticus Hoppas jag också att det är ngt oskyldigt.Får hoppas att det inte är nått utan nått konstigt som det brukar vara när man är gravid haha
Åh jobbigt! Jag är glad när min mage är lugn på natten så känner med dig!Ännu en dålig natt, vet inte riktigt varför. När jag ska gå o lägga mig är jag helt slut men väl i sängen känns kroppen orolig. Skulle försöka somna om nyss men fick en typ 5-10 min lång förvärk som kändes en del o började då fundera över hur länge de egentligen ska hålla i sig.. hoppas inte att värkarna håller i sig så länge under fl, då blir det svårt med profylaxandningen!
Håller tummarna för att det drar igång för er snart @Jenka och @MinIan! Bebis kanske kan tänka sig titta ut lite tidigt så din mormor hinner se, ibland känns det som att naturen/vaddetnuär väntar in sådana saker.
Känns mer sannolikt att det blir en bebis än en hundvalp i alla fall.Börjar kännas smått osannolikt att det ska sätta igång öht. Och resultera i bebis.
Åh jobbigt! Jag är glad när min mage är lugn på natten så känner med dig!
Har lärt mig att en värk är ca 45-90 sek lång. När det drar igång ordentligt så brukar max ligga på 60 sek. Och ju mer man lyckas slappna av mellan värkarna, desto mer vila mellan. Det blir som en backe, där smärttippen nås i mitten. Så jag och många andra upplevde att lättnaden började komma redan när smärtan började avta.
Och de ”riktiga” värkarna är ju fantastiska! För varje värk pressar sig bebis en liiiten bit närmare din famn! Och kroppen gör precis som alla kvinnokroppar gjort i tusentals år. Det är fantastiskt!
Förvärkarna känns bara värdelösa! Dock känns det just nu som om bebis huvud är stort som en vattenmelon och halvvägs genom bäckenet när jag står och går. Men det är nog bara fogarna som spökar.
Härligt att vårbebisarna börjar ploppa ut, nu längtar man bara efter sin egen
Vändningen igår gick bra tack o lov! Riktigt obehagligt, går inte riktigt att förklara Men nu är hon vänd på rätt håll och jag hoppas hon inte vänder sig igen...
Helt ok alltsåååää25/3 - Shpongle, första barnet/ UL visade: pojke / Det blev en:
5/4 - Jenka, andra barnet /gissar på: tjej /UL visade/Det blev en:
10/4 - Minian, andra barnet / Gissar på:Pojke / UL visade:Pojke / Det blev en:
17/4 - Pengy, första barnet / Gissar på: Tjej/ UL visade: Pojke / Det blev en:
19/4 - anonymApril, första barnet / Gissar på: pojke / UL visade: tjej/ Det blev en:
21/4 - Whirlie, andra barnet / Gissar på: / UL visade: flicka / Det blev en:
29/4 Minusgraader, andra barnet / Gissar på: / UL visade: Flicka / Det blev en:
1/5 - Kaki, andra barnet.
6/5 - Anonymusen, andra barnet / Gissar på: Pojke / UL visade: pojke / Det blev en:
6/5- Lo_, andra barnet/ Gissar på:/ UL visade/ Det blev en:
11/5 - domesticus, andra barnet / Gissar på:Pojke/ UL visade: Tjej / Det blev en:
15/5 - Iglatjarn, andra barnet. NIPT-test visade: Tjej
25/5 - Linn-Nora, första barnet
30/5- Tingeling84,tredje barnet/UL visade:kille/Det blev en:
Födda:
31/3- Zata, Pojke, Hjalmar (beräknad 20/3)
2/4- Mulles_matte, Pojke (beräknad 29/3)
3/4- Sedna, Pojke (beräknad 8/4)
Nu gjorde jag så här för att förtydliga upp vår lista lite, om ni tyckte det var en dålig idé så är det ju bara att fortsätta att använda den gamla
Undrar jag också.Undrar hur det går för @Shpongle ?
Hoppas att allt har gått bra och att hon har sin lilla på utsidan nu