Är du på förlossningen alltså? synd att det verkar ta tid. förstår känslan:/
Nej är hemma. Men ska in på förlossningen på koll, se vad/om de gjort något med tappen. Skulle det vara bara pinvärkar får de ju hjälpa mig med eländet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du på förlossningen alltså? synd att det verkar ta tid. förstår känslan:/
Åååh. Orkar inte.. så har min mormor hamnat på sjukhuset. Känns som hon inte kommer överleva... vill bara gräva ner mig just nu...
Önskar ju att hon ska få träffa lilla bebis men jag vet inte nu.. Får hoppas.
Håll oss uppd så hoppas vi på bebis snartNej är hemma. Men ska in på förlossningen på koll, se vad/om de gjort något med tappen. Skulle det vara bara pinvärkar får de ju hjälpa mig med eländet.
Åh vad jobbigt! Har ni badkar så du kan ligga i ett varmt bad? Antingen om din partner kan sitta bakom och hålla i dig, eller stå vid kanten och hålla i. Då kanske du kan få slumra till en stund? Jag tycker värmen lindrar mycket.Det vill inte riktigt ta fart. Bra tryck i värkarna men retsamt oregelbundet. Ta en värk liggande är ohanterbart, men sitter på pilatesboll och nickar till när det blir längre pauser. Känns som en återupprepning, så är inställd på sovdos till natten.
Härligt. Men håller med. Vadå gå före i kön. Då får jag också göra det hah. hör du det bebis (tittar på magen)5 cm öppen, blir kvar på förlossningen. Hinnorna ska tas och sen ska bebis ut!!
Suck.. vilken trotsig 5åring man har ibland. kastade ner en gammal telefon från balkongen. Som tur en gammal Nokia så jag är glad att marken klarade sig utan skador.
Spännande!! Håller tummarna att allt går bra5 cm öppen, blir kvar på förlossningen. Hinnorna ska tas och sen ska bebis ut!!
Härligt. Men håller med. Vadå gå före i kön. Då får jag också göra det hah. hör du det bebis (tittar på magen)
Haha samma här. Så det till en vän och hon fyllde på att nutidens telefoner hade gått sönder på vägen ner mot marken. Typ spruckit av vinddraget hahaHahaha!!! Älskar alla såna skämt om gamla Nokia telefoner!!
Men det är ju så sant!Hahaha!!! Älskar alla såna skämt om gamla Nokia telefoner!!
20/3 - Zata, första barnet / Gissar på: pojke/ UL visade: pojke / Det blev en: pojke, Hjalmar, född 31/3.
25/3 - Shpongle, första barnet/ UL visade: pojke / Det blev en:
29/3 - Mulles_matte, femte barnet /UL visade: pojke /Det blev en: pojke / född 2/4
5/4 - Jenka, andra barnet /gissar på: tjej /UL visade/Det blev en:
8/4 - Sedna, andra barnet / Gissar på: pojke/ UL visade: pojke/ Det blev en:
10/4 - Minian, andra barnet / Gissar på:Pojke / UL visade:Pojke / Det blev en:
17/4 - Pengy, första barnet / Gissar på: Tjej/ UL visade: Pojke / Det blev en:
19/4 - anonymApril, första barnet / Gissar på: pojke / UL visade: tjej/ Det blev en:
21/4 - Whirlie, andra barnet / Gissar på: / UL visade: flicka / Det blev en:
29/4 Minusgraader, andra barnet / Gissar på: / UL visade: Flicka / Det blev en:
1/5 - Kaki, andra barnet.
6/5 - Anonymusen, andra barnet / Gissar på: Pojke / UL visade: pojke / Det blev en:
6/5- Lo_, andra barnet/ Gissar på:/ UL visade/ Det blev en:
11/5 - domesticus, andra barnet / Gissar på:Pojke/ UL visade: Tjej / Det blev en:
15/5 - Iglatjarn, andra barnet. NIPT-test visade: Tjej
25/5 - Linn-Nora, första barnet
30/5- Tingeling84,tredje barnet/UL visade:kille/Det blev en: