Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är också nyfiken på vem det kan vara.sitter o funderar vem som fött barn, var ju någon sm hoppade in och sa att fösta vårbebisen redan kommit, kollade bakåt i tråden och någn aneeette? som fallit bort men som inte varit aktiv på länge?
var inte så aktiv i början av tråden så man hängde inte med där
tänkte bara att någon försökte spela oss ett spratt när ingen gav sig tillkänna hahaJag är också nyfiken på vem det kan vara.
Man kan ju inte bara hoppa in och säga att första bebis har kommit men inte säga vem som har fått..
ska du på UL av någon speciell anledning nu? Du kanske skrivit det men jag inte hängt med :PBF + 6 och ingenting händer.. Suck..
Får se fram emot tisdag och UL, får glädjas åt att man kommer få se han på en skärm iaf.
Ja eller skrev i fel tråd..tänkte bara att någon försökte spela oss ett spratt när ingen gav sig tillkänna haha
alla som går över tiden blir kallad på ul i vecka 41+1. Man kikar så bebis mår bra, fostervattenmängden osv. Så hoppas jag att man får ett datum för igångsättning. Skulle ha ett slutdatum..ska du på UL av någon speciell anledning nu? Du kanske skrivit det men jag inte hängt med :P
Åh ok! Ni upptäcker kanske att bebis gör nått där inne så har inte tid att kika utalla som går över tiden blir kallad på ul i vecka 41+1. Man kikar så bebis mår bra, fostervattenmängden osv. Så hoppas jag att man får ett datum för igångsättning. Skulle ha ett slutdatum..
Precis!Åh ok! Ni upptäcker kanske att bebis gör nått där inne så har inte tid att kika ut
Oh.. noo. där har du svaretPrecis!
Han ligger väl där inne och njuter av all choklad jag äter
Min är nästan tom än så länge men testade att packa ner några egengjorda tvättlappar för att se hur de passade. Men annars blöjor och någon salva än så länge.Började fundera på igår vad man har i skötväskan. Så vad packar ni ner i era skötväskor?
Wooohoo då kanske du lyckas somna om snart då!Oh.. noo. där har du svaret
sluta genast!
Spelar lite candy crush i brist på annat och brukar alltid fungera som ett sömnpiller för mig. Känner redan hur trött jag börjar bli. Hoppas! En svår nivå säger de.. var nära att klara banan nyss men icke. Har spelat candy sen min förra graviditet så det är bara att fortsätta hehe
Ja. Får hoppas. Men kommer på så mycket att skriva i allt spelande så man vaknar till typ hela tiden hahWooohoo då kanske du lyckas somna om snart då!
Själv har jag aldrig spelat candy crush, men det kanske är de man ska göra så man lyckas somna om..