Vårföräldrar 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag får mest ont i höfterna av att sitta, så börjar känna aav det nu. men ska låta mobilen ladda upp sig lite örst :P

20/3 - Zata, första barnet / Gissar på: pojke/ UL visade: pojke / Det blev en:
25/3 - Shpongle, första barnet/ UL visade: pojke / Det blev en:
29/3 - Mulles_matte, femte barnet /UL visade: pojke /Det blev en:

5/4 - Jenka, andra barnet /gissar på: tjej /UL visade/Det blev en:
8/4 - Sedna, andra barnet / Gissar på: pojke/ UL visade: pojke/ Det blev en:
10/4 - Minian, andra barnet / Gissar på:Pojke / UL visade:Pojke / Det blev en:
17/4 - Pengy, första barnet / Gissar på: Tjej/ UL visade: Pojke / Det blev en:
19/4 - anonymApril, första barnet / Gissar på: pojke / UL visade: tjej/ Det blev en:
21/4 - Whirlie, andra barnet / Gissar på: / UL visade: flicka / Det blev en:

1/5 - Kaki, andra barnet.
6/5 - Anonymusen, andra barnet / Gissar på: Pojke / UL visade: pojke / Det blev en:
6/5- Lo_, andra barnet/ Gissar på:/ UL visade/ Det blev en:
11/5 - domesticus, andra barnet / Gissar på:Pojke/ UL visade: Tjej / Det blev en:
15/5 - Iglatjarn, andra barnet. NIPT-test visade: Tjej
25/5 - Linn-Nora, första barnet
30/5- Tingeling84,tredje barnet/UL visade:kille/Det blev en:

sitter o funderar vem som fött barn, var ju någon sm hoppade in och sa att fösta vårbebisen redan kommit, kollade bakåt i tråden och någn aneeette? som fallit bort men som inte varit aktiv på länge?

var inte så aktiv i början av tråden så man hängde inte med där

sitter o funderar vem som fött barn, var ju någon sm hoppade in och sa att fösta vårbebisen redan kommit, kollade bakåt i tråden och någn aneeette? som fallit bort men som inte varit aktiv på länge?

var inte så aktiv i början av tråden så man hängde inte med där
Jag är också nyfiken på vem det kan vara.
Man kan ju inte bara hoppa in och säga att första bebis har kommit men inte säga vem som har fått.. :banghead::D

älskar snabbladdning på mobilen, laddat snart 80% sen jag klev upp så snart kan man lägga sig i en bekvämare ställning o vara vaken.. eller lyckas somna.. vem vet

ska du på UL av någon speciell anledning nu? Du kanske skrivit det men jag inte hängt med :P
alla som går över tiden blir kallad på ul i vecka 41+1. Man kikar så bebis mår bra, fostervattenmängden osv. Så hoppas jag att man får ett datum för igångsättning. Skulle ha ett slutdatum..

alla som går över tiden blir kallad på ul i vecka 41+1. Man kikar så bebis mår bra, fostervattenmängden osv. Så hoppas jag att man får ett datum för igångsättning. Skulle ha ett slutdatum..
Åh ok! Ni upptäcker kanske att bebis gör nått där inne så har inte tid att kika ut:p

Precis!
Han ligger väl där inne och njuter av all choklad jag äter :angel:
Oh.. noo. där har du svaret
sluta genast! ;)

Spelar lite candy crush i brist på annat och brukar alltid fungera som ett sömnpiller för mig. Känner redan hur trött jag börjar bli. Hoppas! En svår nivå säger de.. var nära att klara banan nyss men icke. Har spelat candy sen min förra graviditet så det är bara att fortsätta hehe

Började fundera på igår vad man har i skötväskan. Så vad packar ni ner i era skötväskor?
Min är nästan tom än så länge men testade att packa ner några egengjorda tvättlappar för att se hur de passade. Men annars blöjor och någon salva än så länge.
Bättre svar från mig kommer nog när liten är ute. Då vet man vad man använder ^^

Oh.. noo. där har du svaret
sluta genast! ;)

Spelar lite candy crush i brist på annat och brukar alltid fungera som ett sömnpiller för mig. Känner redan hur trött jag börjar bli. Hoppas! En svår nivå säger de.. var nära att klara banan nyss men icke. Har spelat candy sen min förra graviditet så det är bara att fortsätta hehe
Wooohoo då kanske du lyckas somna om snart då!
Själv har jag aldrig spelat candy crush, men det kanske är de man ska göra så man lyckas somna om..

De sägee ju att när man är pp förlossningen och allt nära är jobbigt så ska man ha ett mål framför sig som man ska se.

Mitt är nog när jag sitter där med bebis u famn och får förlossningsfika som jag inte fick vid första barnet ^^ hoppas jag fprndet denna gång och inte bara min sambo
haha

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
7 249
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 715
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
11 325
Senast: sardellen
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
880
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka