25/3 - Shpongle,
26/3 - Zata, första barnet / Gissar på: pojke/ UL visade: pojke / Det blev en:
29/3 - Mulles_matte, femte barnet /UL visade: pojke /Det blev en:
3/4 - Minian, andra barnet / Gissar på: / UL visade: / Det blev en:
5/4 - Jenka, andra barnet /gissar på: tjej /UL visade/Det blev en:
8/4 - Sedna, andra barnet / Gissar på: pojke/ UL visade: / Det blev en:
17/4 - Pengy, första barnet / Gissar på: Tjej/ UL visade: Pojke / Det blev en:
19/4 - anonymApril, första barnet / Gissar på: pojke / UL visade: tjej/ Det blev en:
21/4 - Whirlie, andra barnet / Gissar på: / UL visade: flicka / Det blev en:
6/5 - Anonymusen, andra barnet / Gissar på: Pojke / UL visade: pojke / Det blev en:
11/5 - domesticus, andra barnet / Gissar på: Pojke/ UL visade: / Det blev en:
Min intuition verkar ha rätt, RUL idag visade på en tumsugande, ninjakickande liten pojke Jag känner inga direkta rörelser än, men efter att ha sett hur livlig liten krabat som gömmer sig där inne så är det med skräckblandad förtjusning jag ser framemot att känna sparkar och buffar Jag blev flyttad 4 dagar och är inbokad på två ultraljud till. Dels för att hålla koll på bebis huvud lite mer och dels för att se om moderkakan flyttar sig. Nu ligger den för långt ner för att jag ska kunna föda vaginalt, så om inte moderkakan flyttar sig när bebis blir större så blir det kejsarsnitt Jag hoppas verkligen på att få föda vaginalt, jag vill ha ”revansch” på förlossningen med dottern.
26/3 - Zata, första barnet / Gissar på: pojke/ UL visade: pojke / Det blev en:
29/3 - Mulles_matte, femte barnet /UL visade: pojke /Det blev en:
3/4 - Minian, andra barnet / Gissar på: / UL visade: / Det blev en:
5/4 - Jenka, andra barnet /gissar på: tjej /UL visade/Det blev en:
8/4 - Sedna, andra barnet / Gissar på: pojke/ UL visade: / Det blev en:
17/4 - Pengy, första barnet / Gissar på: Tjej/ UL visade: Pojke / Det blev en:
19/4 - anonymApril, första barnet / Gissar på: pojke / UL visade: tjej/ Det blev en:
21/4 - Whirlie, andra barnet / Gissar på: / UL visade: flicka / Det blev en:
6/5 - Anonymusen, andra barnet / Gissar på: Pojke / UL visade: pojke / Det blev en:
11/5 - domesticus, andra barnet / Gissar på: Pojke/ UL visade: / Det blev en:
Min intuition verkar ha rätt, RUL idag visade på en tumsugande, ninjakickande liten pojke Jag känner inga direkta rörelser än, men efter att ha sett hur livlig liten krabat som gömmer sig där inne så är det med skräckblandad förtjusning jag ser framemot att känna sparkar och buffar Jag blev flyttad 4 dagar och är inbokad på två ultraljud till. Dels för att hålla koll på bebis huvud lite mer och dels för att se om moderkakan flyttar sig. Nu ligger den för långt ner för att jag ska kunna föda vaginalt, så om inte moderkakan flyttar sig när bebis blir större så blir det kejsarsnitt Jag hoppas verkligen på att få föda vaginalt, jag vill ha ”revansch” på förlossningen med dottern.