Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ett besök varje månad. Men tror fyramånadersbesöket är pga att jag vill ha det.Har ni bvc besök även vid 4 mån? Här är inte nästa besök förrän vid 5 mån och sen läkarbesök vid 6 mån
Oj, stl 74 redan? Min lilla heffaklump hade exakt samma längd och vikt när vi var på bvc sist, men tack o lov passar stl 68 fortfarande rätt bra. Har inte köpt ett enda plagg i stl 74 men det kanske är dags att göra det nu
Har ni bvc besök även vid 4 mån? Här är inte nästa besök förrän vid 5 mån och sen läkarbesök vid 6 mån
Ja varje månad upp till, var det 6 månader tro?Har ni bvc besök även vid 4 mån? Här är inte nästa besök förrän vid 5 mån och sen läkarbesök vid 6 mån
Min MVC bokade in ett fem- och sexmånadersbesök. Jag sa att jag ville ha ett tidigare pga att lillans viktkurva börjat plana. Då bokade hon in ett sådant utan någon kommentar. Tror till och med hon föreslog det själv då jag oroligt konstaterade att det var väldigt långt till nästa besök i mitten av december.Vi hade ett sent 3-månadersbesök nu. Här är 4-månadersbesök endast för förstagångsföräldrar, pga fokus på matintroduktion vilket man förväntas ha lite koll på efter första barnet.
Min MVC bokade in ett fem- och sexmånadersbesök. Jag sa att jag ville ha ett tidigare pga att lillans viktkurva börjat plana. Då bokade hon in ett sådant utan någon kommentar. Tror till och med hon föreslog det själv då jag oroligt konstaterade att det var väldigt långt till nästa besök i mitten av december.
Ja det måste nog vara så. O är ganska jämntjock. Förvånansvärt nog är det bodys från gekås som fortfarande sitter jättebra. Dom brukar ju annars ha en tendens att vara lite olika i storleken, även om man köper flera likadana plagg.Vad olika det kan vara! Olika proportioner kanske? Tror min är rätt bredaxlad att döma av hur han växer ur kläderna. Sedan skiljer det ju en del mellan olika märken.
Har mest återanvänt storasyster kläder, föll sig väl säsongsmässigt trots en höstbebis och en vårbebis.
Men prova 74 du, skulle tro att det passar rätt bra.
Aldrig hört, alla mina, utom O faktiskt, har fått feber vid första vaccinationen och sen även vid andraHär blev det feber efter 3 månaders vaccinationen. I natt var han tokvarm stackaren. Gav honom alvedon i sömnen och febern gick snabbt ner. Annars har han varit som vanligt. BVC sa att det oftare blir reaktion efter andra vaccineringen, har ni också hört det?
Här blev det feber efter 3 månaders vaccinationen. I natt var han tokvarm stackaren. Gav honom alvedon i sömnen och febern gick snabbt ner. Annars har han varit som vanligt. BVC sa att det oftare blir reaktion efter andra vaccineringen, har ni också hört det?
Dottern fick feber efter båda sprutorna, Sixten blev hysterisk efter första och skrek oavbrutet i nästan 4 timmar. Tycker att jag hör jättemånga som får feber efter både första och andra sprutan.
Oj, vad kämpigt att han blev ledsen så länge.
Kan inte minnas hur dottern reagerade, men antagligen inte så kraftigt eftersom jag inte minns. Tycker det låter lite märkligt att fler skulle reagera på andra dosen, därför jag frågar.
Dottern fick feber efter båda sprutorna, Sixten blev hysterisk efter första och skrek oavbrutet i nästan 4 timmar. Tycker att jag hör jättemånga som får feber efter både första och andra sprutan.
Vår lilla tjej blev skrek också väldigt efter första. Var en kämpig kväll verkade som att hon hade ont efter sprutorna men fick ingen feber. Ser inte fram emot nästa omgång..