Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inga tips tyvärr men usch vad det låter tufft. Krya på dig!Ajaj. Vaknade igår morse med 39,5 i feber som vägrar ge sig trots både Alvedon och Ipren Har konstaterat att jag fått mjölkstas på ena bröstet. Jättehårt och spänt och en klassisk röd tårtbit på ovansidan bröstet. Att det är rött och spänt kan jag ta, men att samtidigt ha hög feber och behöva vara mycket vaken för att kunna amma och ta han om Molly är desto kämpigare. Har stått länge i dusch och försökt massera, men det tycks inte hjälpa. Äger tyvärr ingen vetekudde.
Någon som har nåt husmorstips?
Säker att det är mjölkstas och inte mjölkstockning? Är iof ovanligt men inte omöjligt så tidigt.Ajaj. Vaknade igår morse med 39,5 i feber som vägrar ge sig trots både Alvedon och Ipren Har konstaterat att jag fått mjölkstas på ena bröstet. Jättehårt och spänt och en klassisk röd tårtbit på ovansidan bröstet. Att det är rött och spänt kan jag ta, men att samtidigt ha hög feber och behöva vara mycket vaken för att kunna amma och ta han om Molly är desto kämpigare. Har stått länge i dusch och försökt massera, men det tycks inte hjälpa. Äger tyvärr ingen vetekudde.
Ajaj. Vaknade igår morse med 39,5 i feber som vägrar ge sig trots både Alvedon och Ipren Har konstaterat att jag fått mjölkstas på ena bröstet. Jättehårt och spänt och en klassisk röd tårtbit på ovansidan bröstet. Att det är rött och spänt kan jag ta, men att samtidigt ha hög feber och behöva vara mycket vaken för att kunna amma och ta han om Molly är desto kämpigare. Har stått länge i dusch och försökt massera, men det tycks inte hjälpa. Äger tyvärr ingen vetekudde.
Ajaj. Vaknade igår morse med 39,5 i feber som vägrar ge sig trots både Alvedon och Ipren Har konstaterat att jag fått mjölkstas på ena bröstet. Jättehårt och spänt och en klassisk röd tårtbit på ovansidan bröstet. Att det är rött och spänt kan jag ta, men att samtidigt ha hög feber och behöva vara mycket vaken för att kunna amma och ta han om Molly är desto kämpigare. Har stått länge i dusch och försökt massera, men det tycks inte hjälpa. Äger tyvärr ingen vetekudde.
Vitkål! Låter skitkonstigt, men det funkade för mig när jag hade en helvetisk mjölkstockning med första barnet (hade provat alla andra knep). Jag kavlade på vitkålsblad och la in i bh:n. Somnade. Vaknade i en stor pöl av mjölk som hade blivit när stockningen hade släppt!
Vitkål! Låter skitkonstigt, men det funkade för mig när jag hade en helvetisk mjölkstockning med första barnet (hade provat alla andra knep). Jag kavlade på vitkålsblad och la in i bh:n. Somnade. Vaknade i en stor pöl av mjölk som hade blivit när stockningen hade släppt!
Så ljuvlig! Noah har batman kläder men ingen mössa dockVisa bifogad fil 15167
En bild på den lilla!
Det brukar vara runt 7-8 veckor. Oskar har också haft dagar nu där han bara äter och äter och äter.Här har vi haft en riktig ätardag. Har inte ammat såhär mycket sedan första dagarna. Någon som har koll på vid ungefär vilka tidpunkter de brukar öka mjölkproduktionen? Bebis blir 7 veckor på tisdag.
Han fortsätter växa så det knakar. Har börjat använda kläder storasyster hade i maj, men hon är född i oktober. Hade svårt att tro att hennes första sommarkläder skulle passa den här bebisen säsongsmässigt, men det blir ju alldeles lagom tydligen.
Det brukar vara runt 7-8 veckor. Oskar har också haft dagar nu där han bara äter och äter och äter.
Jösses vilken storlek är det på de kläderna? Vi använder mest 62 nu och några 62/68.