Beställde ju till slut hem ett par stödstrumpor, som enligt tabellen är för små! Men har provat dom nu på kvällen och dom verkar passa i alla fall aldrig haft stödisar, men tror det känns ok!
Sa ju det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beställde ju till slut hem ett par stödstrumpor, som enligt tabellen är för små! Men har provat dom nu på kvällen och dom verkar passa i alla fall aldrig haft stödisar, men tror det känns ok!
Kub imorgon, ska bli spännande
Lycka till jag ska på RUL imorrn
Tre LÅÅÅÅÅÅNGA veckor till RUL.
Försöker förklara för Greta att hon får börja sparka så det känns snart. Faktiskt.
Jag var väldigt törstig ett tag, dock drack ja vatten med citrondroppar i inte jätteförtjust i "rent" vatten men ville inte ha i massa socker heller!Fyyy, är törstig typ hela dagarna men tanken på att dricka vatten får mig att må illa. Dålig kombo! Man kan ju inte dricka juice i mängder.. Någon som haft nått liknande?
Ska det verkligen vara 8 januari?Mars
1/3-Fille 26 år första barnet
9/3 Mayalv 34 år, andra barnet
11/3 Oktiv 32 år andra barnet
15/3 Ariane, 35 år, andra barnet
16/3 - Mirifax, 33 år, fjärde(varav ett sent missfall)
19/3 - Suspiria, 31 år, första barnet
21/3 - lil-sis, 35 år, första
23/3 - helena_hamrerk, 30 år, första barnet
April
1/4 - _Zacke_, 26år, första barnet
2/4 - Imnir, 24 år, tredje barnet
5/4 - Lime, 26 år, andra barnet
8/1 - hyacinth
15/4-Lynxlady, 34 år, tredje barnet
17/4 - Melisen, 33 år, andra barnet
25/4- Lazy Lady, 35år, andra barnet, 1barnet föddes/dog 18/4-16 i intrauterin fosterdöd v41.
(26/4) - Happygirl, 27år, första barnet
28/4 - Diremone, 29 år, första barnet
Maj
13/5 nyfiknajag, 27 år andra barnet
15/5 Norrisen, 35 år andra barnet
15/5 - TeamLundVer, 33år, andra barnet
14-19/5 Bobberiboo,25 år, andra barnet.
20/5 - Lilltess,24 år, andra barnet
24/5 - hjärter_dam, 29år, andra barnet
?/? - Beppo, 32 år, första barnet
Ska det verkligen vara 8 januari?
Jag var väldigt törstig ett tag, dock drack ja vatten med citrondroppar i inte jätteförtjust i "rent" vatten men ville inte ha i massa socker heller!
Red lite dressyr idag, rider ju inte så jätteofta längre, blir bara några gånger i månaden och mest i skogen. Men nu dressyrade jag och satt ner i traven, det var inte skönt! Fick ont strax ovanför musen... Är det farligt? Inte ont som dödsont men obehagligt ont!
Nej.
Men jag skrittar bara därav.
Jag vill inte "sluta" än, de få gånger jag rider! Men men får väl känna av lite får se hur kroppen mår om en stund, om jag får sammandragningar deluxe.. ridit dressyr en timma och haft fem ridlektioner där jag fått springa och jaga flera hästar!