Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det vill bli braJag är så satans less på att må illa och kräkas.
Jag kräks och sover och mår pyton.
Blä och pest och pina.
Det vill bli bra
Jag brukar lägga dem som privata på fb och sedan hit. Då kan ingen på fb se dem utan länken.Jag drömmer så mkt konstigt, det ena värre än det andra inatt drömde ja att man såg hur barnet rörde sig i magen, typ i samma takt som dom dansar i refrängen på denna låt
Idag har jag exakt fem månader kvar till BF!
Vart lägger man upp bilder på bästa ställe? Vill inte lägga upp på fejjan, men vill lägga ut en bild här! Åt lite för mkt tacos igår och såg väldigt mkt mera gravid ut än vad jag är
Hmm okey man måste då alltså ha länken för att se bilden?Jag brukar lägga dem som privata på fb och sedan hit. Då kan ingen på fb se dem utan länken.
Jag fick min kallelse till RUL igår men jag får ringa och boka om. Datumet lyckades krocka med ett, sedan länge, inplanerat möte åtta mil från orten där sjukhuset är så jag kan inte bara smita ifrån en stund heller för att sedan åka tillbaka.
Hoppas att jag inte behöver vänta så länge på en annan tid. Jag vill ju se lilla krumeluren igen.
Jag fick min kallelse till RUL igår men jag får ringa och boka om. Datumet lyckades krocka med ett, sedan länge, inplanerat möte åtta mil från orten där sjukhuset är så jag kan inte bara smita ifrån en stund heller för att sedan åka tillbaka.
Hoppas att jag inte behöver vänta så länge på en annan tid. Jag vill ju se lilla krumeluren igen.