Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick ont i bäckenet redan vid typ v5 när jag red för tränare så den biten lade jag ner direkt (tyvärr) men skritta går fint så det blir en lååååååång skrittvila för ponnyn. Hade ekonomin varit stabilare hade hon kunnat stå hos tävlingsryttaren i typ tre månader medan hennes är konvalescent men just nu är vi mellan två faktureringsperioder och det är alltid tufft (än så länge).
Fungerar mineralvatten? (med eller utan smak). Med mitt första barn drack jag mängder med bubbelvatten, innan den graviditeten tyckte jag inte ens som bubbelvatten
Det är väl klart, du hade ju likabra kunnat ligga hemma magsjuk på fredagen.Jag har nu bokat in mitt besök hos bm i v24. Jag ville få besöket under v45, har praktik två timmar hemifrån under v46-50 så kommer bo borta på veckorna. Men fick tid v46 på fredagen, så måste åka hem torsdag kväll. Men folk måste väl ha missat en praktikdag förr utan att få underkänt? Är ju svårt att lite snabbt åka till bm, när regeringsbeslut säger att jag inte får göra praktiken hemma (pluggar distans så måste göra praktiken i närheten av skolan).
Det är väl klart, du hade ju likabra kunnat ligga hemma magsjuk på fredagen.
Vad bra, aldrig gjort praktik i vuxen ålder
Alltså du har ju faktiskt rätt att gå ifrån jobbet för exempelvis föräldrautbildning osv så självklart ska du få missa en praktikdag. Jag hade inte höjt på ögonbrynen om någon av mina elever hade behövt åka iväg vid enstaka tillfälle så länge de sköter sig för övrigt
Skönt att höra oftast sköter jag mig för övrigt
Haha ja jag menade inte att du skulle missköta dig
Ibland får man dock elever som ska iväg på ditten och datten var och varannan dag. Man ser ofta igenom det dock
Vi hade en elev som sade "jag behöver inte göra det för min pappa jobbar på XX" (det större företaget som vårat företag har en koppling till). . Den undanflykten hade jag faktiskt aldrig hört tidigare.
Haha ja jag menade inte att du skulle missköta dig
Ibland får man dock elever som ska iväg på ditten och datten var och varannan dag. Man ser ofta igenom det dock
Inget kuvert i brevlådan men heller inget samtal. Eller något i journalen.
Jag utgår så länge ifrån att no news är good news men huvudvärken antyder att jag egentligen är rätt spänd.
Hur lång tid sa dom att det skulle ta?