Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Strunta i photobucket, imgur är bättre.Försöka igen när internet börjar fungera igen tålamodet är inte på topp
Heja!!!Nu har vi fått rum på förlossningen, nu ska vi bara vänta lite till
Testar nya sjalen. Barnet gnyr, tuttarna reagerar direkt
Hur som, köpte en Aldoria, väldigt trevlig Vi har gått till brevlådan och tillbaka, jag har inga magmuskler alls...
I övrigt är jag lite irriterad, beställde och betalade en babywrap 17/2 som fortfarande inte kommit.
Och en overall 28/2 som skulle skickas inom en vecka.
Tomt i brevlådan idag igen
Jag inspekterade min häromdagen också. När jag panikade över hemorrojder. Jag grät floder över mitt sargade sköte. Trodde jag hade framfall och hela baletten. Så till slut fick sambon kolla, han vet ju bättre än mig hur det ser ut i normala fall. Han tyckte jag överdrev något enormt. Så farligt var det faktiskt inte.Inspekterade musen, lite läskigt. Stygn här och var och en rejäl härva lite eh längre in Undrar just hur det ser ut på den längre bristningen. Men jag vågar inte ens försöka se något
Tänk om han hade varit färdig Jag gissar iofs att det väldigt snabba förloppet gjorde att kroppen inte hann med och troligen är det pga cytotecen, det är ju en biverkning med för starka värkar och risk för livmoderruptur.
Sakta men säkert är ett tips
Nu har vi lyssnat på hjärtat samt gjort UL. Hög belastning på förlossningen så tar tydligen lite längre tid än vanligt. Nu väntar vi på BM för inkvartering på förlossningen, läkaren som gjorde UL sa att det blir igångsättning utan att ens ha gjort gynundersökning
Kolla med företagen du köpt ifrån alt. ditt vanliga utlämningsställe om de kanske ligger där för Posten verkar kunna vara fruktansvärt slarviga.. Jag mailade härom dagen och skällde på företaget jag köpt tyg i från för att paketet kom aldrig.. Visade sig att det legat på ett utlämningsställe i en vecka (!!!) då posten "misslyckades med att leverera det" (hur nu det gick till för brevbäraren vet var vi bor och jag är hemma nästan jämt) och att jag skulle fått en avi om det. Men någon avi hade jag inte fått så var ju rena rama turen att jag tappade tålamodet och kontaktade företaget jag handlat ifrån och att de kunde tala om var paketet höll hus innan det blev sänt på retur..
Jag inspekterade min häromdagen också. När jag panikade över hemorrojder. Jag grät floder över mitt sargade sköte. Trodde jag hade framfall och hela baletten. Så till slut fick sambon kolla, han vet ju bättre än mig hur det ser ut i normala fall. Han tyckte jag överdrev något enormt. Så farligt var det faktiskt inte.
Tänk om han hade varit färdig Jag gissar iofs att det väldigt snabba förloppet gjorde att kroppen inte hann med och troligen är det pga cytotecen, det är ju en biverkning med för starka värkar och risk för livmoderruptur.
Sakta men säkert är ett tips
Vad gör ballongen??Nu är ballong insatt, när den lostnar är tanken att dom ska ta hål på hinnorna. Sen vet jag inte
Vad gör ballongen??
Nu är ballong insatt, när den lostnar är tanken att dom ska ta hål på hinnorna. Sen vet jag inte
Bebis kommer ut?
Aahh.. Måste ju kännas sjukt obekvämt att bli "upptvingad" så, eller??Den vidgar livmodermunnen/tappen (osäker/glömsk) till 3-4 cm så att dom kommer åt att ta hål på hinnorna!