Vårföräldrar 2017 del fyra

Aahh.. Måste ju kännas sjukt obekvämt att bli "upptvingad" så, eller??

Det var obehagligt att få dit den men sen kände jag inget. Dock sjönk hjärtljuden av ballongen, ev klämde den på navelsträngen, så dom fick ta ut den, ta hål på hinnorna fastän jag bara var öppen 2 cm och sätta dit elektrod. Det var inte najs!! Men nu är hjärtljuden bra i alla fall, dock inga värkar än direkt...

Det var obehagligt att få dit den men sen kände jag inget. Dock sjönk hjärtljuden av ballongen, ev klämde den på navelsträngen, så dom fick ta ut den, ta hål på hinnorna fastän jag bara var öppen 2 cm och sätta dit elektrod. Det var inte najs!! Men nu är hjärtljuden bra i alla fall, dock inga värkar än direkt...
Bra att dom har koll i alla fall:up:

Börjar kännas lite nu, dom har fått höja droppdoseringen en gång hittills, men överkomligt än! Typ som lute mer än molande mensvärk. Känner mug dock bajsnödig, försökte gå på toa men bäbis har en elektrod i huvudet så har en sladd mellan benen som gör att det känns konstigt att gå på toa :p

Börjar kännas lite nu, dom har fått höja droppdoseringen en gång hittills, men överkomligt än! Typ som lute mer än molande mensvärk. Känner mug dock bajsnödig, försökte gå på toa men bäbis har en elektrod i huvudet så har en sladd mellan benen som gör att det känns konstigt att gå på toa :p

Ja, det måste kännas konstigt! Fy för sladdar.. :eek:

Ja sladd där måste kännas fel :rofl:

Verkligen känner mig väldigt uppkoppladd, sladd mellan benen, ctg på magen o dropp i armen :angel:

Wow.

Hade ingenting, de körde ctg ibland men inte hela tiden. Hade infart men den användes bara till antibiotika 30min innan han kom och sedan till järninjektion på BB :D

Men övervakning är bra!

Wow.

Hade ingenting, de körde ctg ibland men inte hela tiden. Hade infart men den användes bara till antibiotika 30min innan han kom och sedan till järninjektion på BB :D

Men övervakning är bra!

Ja men lite bökigt haha! Men är väl olika restriktioner beroende på hur man blir igångsatt kan ja tro!

@Fille
Behöver du gå på toa, så be om det :heart
För mig har värkarna varit jobbigare om jag varit nödig!
Gud vad härligt att du snart får träffa din bebis :love:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 136
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 135
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar