Vårföräldrar 2017 del fyra

God morgon :)

Idag har vi fegat ur. Dottern ska egentligen vara på dagis på fredagar men där går någon feber-förkylningssjukdom. Väldigt många sjuka så farmor rycker in. Jag ska ligga i soffan o titta på tv serier från det jag lämnar henne vid 8:30 till hon o storebror blir levererade vid 13:30 o jag tänker inte ens ha dåligt samvete :D

@Fille hoppas allt är bra med dig o er! :heart

@Hyacinth även om det inte skulle varit bra för kroppen att vagga fram så är det inte mycket jag hade kunnat göra åt det iaf :rofl:

Kl
Sovit förjäkla bra inatt, vet inte om det beror på promenaden igår efter middagen eller att jag fick ligga lite sådär rejält igårkväll :o:laugh: får testa ikväll igen men ge fan i promenaden för att se vilket det var :angel::rofl:
Promenaden kan det inte bero på:up::D

Jag har knappt sovit en blund. Tror att jag får prova ditt koncept. :angel:

Provade det där liggandet för ett par veckor sedan, det var bra :up::o:) men nu gaur de icke mer, eller tja lusten är typ borta, har övervägt färdknäpp men njae... Hade jag varit kille hade jag nog inte fått upp den O_o

Jag sover i en yogaställning o det är toppen! Ligger typ på vänstersidan o drar upp höger ben så foten hamnar längsmed/ vid knäet, höger hand vid bröstet o den andra där det känns skönt. Lite framstupa sidoläge över det hela :D

I natt har jag vaknat av mina egna snarkningar, fogarna och att junioren har legat som ett plåster.
Sambo hittade en tröja med texten "jag snarkar inte, jag imiterar bara en traktor" som han tyckte skulle passa mig :o :cautious:

Namn har vi tappat bort igen. Ett flicknamn finns, pojknamnen lyser med sin frånvaro.

Provade det där liggandet för ett par veckor sedan, det var bra :up::o:) men nu gaur de icke mer, eller tja lusten är typ borta, har övervägt färdknäpp men njae... Hade jag varit kille hade jag nog inte fått upp den O_o

Jag sover i en yogaställning o det är toppen! Ligger typ på vänstersidan o drar upp höger ben så foten hamnar längsmed/ vid knäet, höger hand vid bröstet o den andra där det känns skönt. Lite framstupa sidoläge över det hela :D
:confused::confused: Fattar hur du menar men kan för mitt liv inte se hur det kan vara skönt någon längre stund :rofl: säger hon där armarna domnar bort så fort dem ligger ovanför axelhöjd :meh:

Jag har inte det problemet än, däremot en sambo som är väldigt rädd för att göra mig illa. Så det blir låååååångt mellan gångerna. :cautious: Det sitter dessutom bara i hans huvud. O_o

Jag sover typ som du tror jag. Fast växlar mellan höger och vänster sida. Bäckenet har dock börjat knaka rätt ordentligt när jag vänder mig så snart kan jag väl inte göra det heller själv. :cool:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 135
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 135
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar