Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stort grattis Härligt att allt gått braCornelis kom 04,54 med sugklocka, blev igångsatt strax efter 14 igår! Har varit jättetrött mellan värkarna så har inte orkar hålla telefonen, men annars har allt gått bra ❤ inte vägd/mätt än!
Åh!! Stort grattis! Hoppas hela familjen mår braCornelis kom 04,54 med sugklocka, blev igångsatt strax efter 14 igår! Har varit jättetrött mellan värkarna så har inte orkar hålla telefonen, men annars har allt gått bra ❤ inte vägd/mätt än!
Cornelis kom 04,54 med sugklocka, blev igångsatt strax efter 14 igår! Har varit jättetrött mellan värkarna så har inte orkar hålla telefonen, men annars har allt gått bra ❤ inte vägd/mätt än!
Cornelis kom 04,54 med sugklocka, blev igångsatt strax efter 14 igår! Har varit jättetrött mellan värkarna så har inte orkar hålla telefonen, men annars har allt gått bra ❤ inte vägd/mätt än!
Stort grattis till erCornelis kom 04,54 med sugklocka, blev igångsatt strax efter 14 igår! Har varit jättetrött mellan värkarna så har inte orkar hålla telefonen, men annars har allt gått bra ❤ inte vägd/mätt än!
Promenaden kan det inte bero på@Hyacinth även om det inte skulle varit bra för kroppen att vagga fram så är det inte mycket jag hade kunnat göra åt det iaf
Kl
Sovit förjäkla bra inatt, vet inte om det beror på promenaden igår efter middagen eller att jag fick ligga lite sådär rejält igårkväll får testa ikväll igen men ge fan i promenaden för att se vilket det var
Jättegrattis )Cornelis kom 04,54 med sugklocka, blev igångsatt strax efter 14 igår! Har varit jättetrött mellan värkarna så har inte orkar hålla telefonen, men annars har allt gått bra ❤ inte vägd/mätt än!
Jag har knappt sovit en blund. Tror att jag får prova ditt koncept.
Fattar hur du menar men kan för mitt liv inte se hur det kan vara skönt någon längre stund säger hon där armarna domnar bort så fort dem ligger ovanför axelhöjdProvade det där liggandet för ett par veckor sedan, det var bra men nu gaur de icke mer, eller tja lusten är typ borta, har övervägt färdknäpp men njae... Hade jag varit kille hade jag nog inte fått upp den
Jag sover i en yogaställning o det är toppen! Ligger typ på vänstersidan o drar upp höger ben så foten hamnar längsmed/ vid knäet, höger hand vid bröstet o den andra där det känns skönt. Lite framstupa sidoläge över det hela
Provade det där liggandet för ett par veckor sedan, det var bra men nu gaur de icke mer, eller tja lusten är typ borta, har övervägt färdknäpp men njae... Hade jag varit kille hade jag nog inte fått upp den
Jag sover i en yogaställning o det är toppen! Ligger typ på vänstersidan o drar upp höger ben så foten hamnar längsmed/ vid knäet, höger hand vid bröstet o den andra där det känns skönt. Lite framstupa sidoläge över det hela