Vårföräldrar 2017 del fyra

Promenaden kan det inte bero på:up::D
Jag har knappt sovit en blund. Tror att jag får prova ditt koncept. :angel:
Får ta det varligt med sambon, han låste ju in sitt attribut så fort magen började växa och han såg hur det rörde sig, han är rädd att komma åt bebis :grin: så jag kan inte vara för direkt utan får smyga mig till det :rofl:

Ligga är fantastisk bra emot sömnproblem :D
Inatt har det inte varit min natt... Min man gick på Disturbs gig igår efter jobbet och har sovit borta i natt. Min äldsta dotter har hostat jätte mycket (jag har vaknat vid varje host O_o) två kisspauser och en liten som snuttar på sin napp och vill ligga 1 mm ifrån mig och klämma på min arm :mad: :rage: Allt kläm och snutt har jag överlåtit till min man som kan sova igenom gallskrikande barn...
Jag vet vem som kommer få ta hand om allt när han kommer hem :D:up:

Provade det där liggandet för ett par veckor sedan, det var bra :up::o:) men nu gaur de icke mer, eller tja lusten är typ borta, har övervägt färdknäpp men njae... Hade jag varit kille hade jag nog inte fått upp den O_o

Jag sover i en yogaställning o det är toppen! Ligger typ på vänstersidan o drar upp höger ben så foten hamnar längsmed/ vid knäet, höger hand vid bröstet o den andra där det känns skönt. Lite framstupa sidoläge över det hela :D

Åhhh min vanliga sovställning som inte funkar nu, benen vill vara jämna... Haha ja säger alltid att jag sover i framstupa sidoläge ska börja tala om det som yogaposition istället, låter mycket coolare

Får ta det varligt med sambon, han låste ju in sitt attribut så fort magen började växa och han såg hur det rörde sig, han är rädd att komma åt bebis :grin: så jag kan inte vara för direkt utan får smyga mig till det :rofl:
Vi får ha sex utan att blanda in själva liggandet, blöder direkt och får skitonda sammandragningar så det vågar vi inte riktigt heller. Tyvärr!!! Sen är inte koncentrationen på topp bär bebis möblerar i magen för fullt under tiden, kommer av oss båda två. (Jäklar vad jag längtar efter att allt är klart:angel:) Så vi får nöja oss med att ha sex på andra sätt, men det går det också!

Allt har gått bra, har blivit en del sydd, varken BM eller läkaren ville sy, så överläkaren fick sy! Andra gradens bristning, vilket i sig tydligen är rätt vanligt på förstagångare men den gick nästan enda till anus så därför fick proffs sy! Cornelis väger 3790 gram och 51 cm, typ nästan samma som när jag föddes :) vi ligger och slumrar på förlossningsrummet, jättetrötta eftersom vi gick upp 5,30 igår! Fullt på BB här i örebro så verkar som att vi får åka till karlskoga, där får man garanterat familjerum och det stod i vår sammanfattning att vi kan tänka oss åka dit. Men inget klart än!

Snart dags att åka till MVC. Nästan gråtfärdig eftersom jag verkligen inte trodde det skulle bli fler besök dit innan bebis kom. Känns tungt att jag är så slutkörd av alla värkar innan förlossningen ens startat på riktigt. Måste ha ngn form av plan vad jag vill säga idag, men vet inte ens själv vad jag vill (igångsättning eller inte.. Snitt eller inte.. Bara vänta eller inte..). De ville att jag skulle ha en önskan iaf men jag vet inte :arghh:.

Allt har gått bra, har blivit en del sydd, varken BM eller läkaren ville sy, så överläkaren fick sy! Andra gradens bristning, vilket i sig tydligen är rätt vanligt på förstagångare men den gick nästan enda till anus så därför fick proffs sy! Cornelis väger 3790 gram och 51 cm, typ nästan samma som när jag föddes :) vi ligger och slumrar på förlossningsrummet, jättetrötta eftersom vi gick upp 5,30 igår! Fullt på BB här i örebro så verkar som att vi får åka till karlskoga, där får man garanterat familjerum och det stod i vår sammanfattning att vi kan tänka oss åka dit. Men inget klart än!

Oj. Gick också sönder en del med första men inte riktigt så mkt. Skönt ändå med ett proffs! :up:
Det var fullt på BB i Örebro när jag fick med men fick ett rum på en annan avdelning. Nån slags kvinnoavdelning tror jag det var. :) De är jättebra i Karlskoga men det är kanske skönt att slippa åka direkt.
Grattis igen! :love: Skönt att det gått bra!

Oj. Gick också sönder en del med första men inte riktigt så mkt. Skönt ändå med ett proffs! :up:
Det var fullt på BB i Örebro när jag fick med men fick ett rum på en annan avdelning. Nån slags kvinnoavdelning tror jag det var. :) De är jättebra i Karlskoga men det är kanske skönt att slippa åka direkt.
Grattis igen! :love: Skönt att det gått bra!

Vi är skittrötta men sambon har sovit en sväng nu, men för den sakens skull så hade det varit skönt att vara kvar men i och med att vi nämn kga så tror jag dom vill bli av med oss :p tack ❤

@Mayalv Borde inte de på förlossningen veta vad som är bäst? Kan du inte be om en bedömning av dom? För du har väl varit öppen ett par dagar nu iaf? Förstår att det tär väldigt mkt.

*kl*
Sov inte speciellt mycket i natt. Så kröp ner tillsammans med sambon när han kom hem från jobbet. Hade ett helvete att somna men det gick tillslut. Tog väl knappt 20 min innan sambons telefon ringer och jag är klarvaken igen. :rage: Kunde inte somna om heller eftersom jag har så ont. Känns som jag aldrig mer får sova. :banghead:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 135
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 135
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar