Vårföräldrar 2017 del fyra

Springa?!?! :D den växeln har jag blivit av med...

De där kniper från i morse har återkommit nu fram emot kvällen. Ska ta två alvedon o lägga mig en stund.. Men som sagt, höll på så en vecka innan dottern kom.

Börjar tänka på vad jag äter, problem med ibs o just nu stopp i kistan. Vill inte behöva tänka på den saken när det drar igång :o

@Fille, håller tummarna för att bebis tittat ut i morgon bitti :heart:)

Ä
Jaha jag räknas nu officiellt som höggravid! Jag kan inte se mina fötter när jag står upp och jag kan inte sluta vagga när jag går, även när jag verkligen försöker :laugh: Så pingvin stadiet here I am! :rofl:

Äsch, säg inte så.. Då borde jag ju räknas som det också! :wtf: Och jag känner mig inte höggravid än iaf.. Fast jag tänker faktiskt "åf*n, är den så stor? :eek:" varje gång jag får syn på magen i spegeln..

Springa?!?! :D den växeln har jag blivit av med...

De där kniper från i morse har återkommit nu fram emot kvällen. Ska ta två alvedon o lägga mig en stund.. Men som sagt, höll på så en vecka innan dottern kom.

Börjar tänka på vad jag äter, problem med ibs o just nu stopp i kistan. Vill inte behöva tänka på den saken när det drar igång :o

@Fille, håller tummarna för att bebis tittat ut i morgon bitti :heart:)
I mitt huvud sprang jag. Fort.. I andras tultade jag nog mer:cool:

Bättre att bebis tittar ut än att du ska ha jobbiga sammandragningar!
Tycker vårbebisarna ska avlösa varandra här nu så mina 41dagar går fort:up:

Japp 29/5 är jag beräknad till. Men jag har inte insett att det är det jag är förän du sa det. Jag har väl vaggat runt i en vecka. :p

Min sista löptur var för 1.5 v sen. Tänker inte göra om det förän ungen är ute. :meh:
Jag har inte sprungit sedan v15 förra graviditeten:meh: Innan dess sprang jag 3pass per vecka men hann aldrig komma igång med det mellan. Längtar!!!

Bm idag - allt såg bra ut förutom lite äggvita i urinen, måste lämna urinprov i morgon för att kolla uvi... Hade ju förklarat alla förvärkar men tror inte själv på uvi, hade sjukt mycket sammandragningar med förra också dock inte såhär onda. Min känsla att han fixerat sig stämde bra, kan känna huvudet tydligt vid blygdbenet så var väl iofs kanske mer än en känsla :p vi skrev också lite inför förlossningen, jag är inte så utbroderande i vanlig ordning så vart typ "inte eda men gärna lustgas och kvaddlar".

I övrigt har jag för första gången ordentligt skrikit på de två mindre barnen, slängde även iväg min telefon och smällde i en dörr :crazy: med tonåringen har jag också varit den onda och talat om att jag inte alls tycker att hon anstränger så som hon påstår med skolan och att det är mycket snack och lite verkstad. Resultatet vart att dom små satt som ljus utan att bråka och kollade på film samt fixade eget eftermiddagsfika och den stora sitter fortfarande och räknar matte. Jag känner mig dock som en stor skit men orkar knappt bry mig utan vill bara sova :cry:

Jag har inte sprungit sedan v15 förra graviditeten:meh: Innan dess sprang jag 3pass per vecka men hann aldrig komma igång med det mellan. Längtar!!!

Med löptur menar jag springa 50 m för att hinna med bussen. :angel: Med tanke på att jag har haft problem att gå sen v 15 så är löpning inte att tänka på.

Haha ja vaggat har jag länge, men när jag har tänkt på det så har jag kunnat sluta, det kan jag inte längre :laugh:

Jag har inte ens försökt :o

Ligger i sängen med världens sammandragningar. Med bebis huvud neråt, rumpan på vänstersidan och fötterna uppstickande mot revbenen på höger så är det inte jättebekvämt direkt. Jag som gick jätte långsamt på kvällspromenaden med hundarna. :wtf:

Känns som det blir ytterligare en sömnlös natt. Tack för novalucol så halsbrännan håller sig hyfsat i skack iaf. :down::meh:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 135
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 135
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar