Jaha jag räknas nu officiellt som höggravid! Jag kan inte se mina fötter när jag står upp och jag kan inte sluta vagga när jag går, även när jag verkligen försöker Så pingvin stadiet here I am!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha jag räknas nu officiellt som höggravid! Jag kan inte se mina fötter när jag står upp och jag kan inte sluta vagga när jag går, även när jag verkligen försöker Så pingvin stadiet here I am!
Man känner sej läcker! Jag "sprang" idag Ilsken på hundvalp med knäck i lurarna i snön. Grymt graciösJaha jag räknas nu officiellt som höggravid! Jag kan inte se mina fötter när jag står upp och jag kan inte sluta vagga när jag går, även när jag verkligen försöker Så pingvin stadiet here I am!
Hahahaha jag riktigt ser bilden framför migMan känner sej läcker! Jag "sprang" idag Ilsken på hundvalp med knäck i lurarna i snön. Grymt graciös
Du och jag ska väl ha rätt så samtidigt har jag för mig eller?? Jag har bf 23/5Då är jag också höggravid.
Det är i såna lägen man hoppas ingen ser enHahahaha jag riktigt ser bilden framför mig
I mitt huvud sprang jag. Fort.. I andras tultade jag nog merSpringa?!?! den växeln har jag blivit av med...
De där kniper från i morse har återkommit nu fram emot kvällen. Ska ta två alvedon o lägga mig en stund.. Men som sagt, höll på så en vecka innan dottern kom.
Börjar tänka på vad jag äter, problem med ibs o just nu stopp i kistan. Vill inte behöva tänka på den saken när det drar igång
@Fille, håller tummarna för att bebis tittat ut i morgon bitti )
Du och jag ska väl ha rätt så samtidigt har jag för mig eller?? Jag har bf 23/5
Det är i såna lägen man hoppas ingen ser en
Jag har inte sprungit sedan v15 förra graviditeten Innan dess sprang jag 3pass per vecka men hann aldrig komma igång med det mellan. Längtar!!!Japp 29/5 är jag beräknad till. Men jag har inte insett att det är det jag är förän du sa det. Jag har väl vaggat runt i en vecka.
Min sista löptur var för 1.5 v sen. Tänker inte göra om det förän ungen är ute.
Japp 29/5 är jag beräknad till. Men jag har inte insett att det är det jag är förän du sa det. Jag har väl vaggat runt i en vecka.
Jag har inte sprungit sedan v15 förra graviditeten Innan dess sprang jag 3pass per vecka men hann aldrig komma igång med det mellan. Längtar!!!
Haha ja vaggat har jag länge, men när jag har tänkt på det så har jag kunnat sluta, det kan jag inte längre
Om det är fortare än att gå är det en löpturMed löptur menar jag springa 50 m för att hinna med bussen. Med tanke på att jag har haft problem att gå sen v 15 så är löpning inte att tänka på.
Jag har inte ens försökt