@Lazy Lady
Min bm tyckte det var bra och skönt för mig att jag får akupunktur. Dessa olika åsikter...
Min bm tyckte det var bra och skönt för mig att jag får akupunktur. Dessa olika åsikter...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni som också ska ha i maj. Vad har ni som bebis ska åka hem i i klädväg? Jag menar känns lite som att det kommer vara för varmt för riktig overall. Men kankse en fleece overall och om.det skulle vara kallt så lite fler lager under?? Blir lite osäker på vad jag ska packa i väskan.
Sist fick jag i mitten av december så då var det ju bara att packa in bebis till dem obefintliga tänderna.
Vilken bra ideGoogla Baby wrap! Typ bästa bebissaken öht! Otroligt skönt att slippa mecka med bylsiga ytterkläder på en liten bebis. Och sover de när man kommer hem så är de bara öppna filten så kan de sova kvar i babyskyddet utan att det blir för varmt.
Vår son föddes 12 april. Vi hade babywrap i babyskyddet och en ullfeeceoverall i vagnen. Filt ovanpå bara ingen åkpåse. Men det beror ju lite på var i landet man bor
Det är olika överallt. Sen får man sålla lite på vad man anser vara viktigt och inte. Tror man kommer långt med sunt förnuft@Lazy Lady
Det är olika överallt. Sen får man sålla lite på vad man anser vara viktigt och inte. Tror man kommer långt med sunt förnuft
Helt sjukt smidigt jue!! En sån ska jag sy, måste ändå köpa tyg till täcket g.r vagnen jag ska sy.Googla Baby wrap! Typ bästa bebissaken öht! Otroligt skönt att slippa mecka med bylsiga ytterkläder på en liten bebis. Och sover de när man kommer hem så är de bara öppna filten så kan de sova kvar i babyskyddet utan att det blir för varmt.
Vår son föddes 12 april. Vi hade babywrap i babyskyddet och en ullfeeceoverall i vagnen. Filt ovanpå bara ingen åkpåse. Men det beror ju lite på var i landet man bor
Ni som också ska ha i maj. Vad har ni som bebis ska åka hem i i klädväg? Jag menar känns lite som att det kommer vara för varmt för riktig overall. Men kankse en fleece overall och om.det skulle vara kallt så lite fler lager under?? Blir lite osäker på vad jag ska packa i väskan.
Sist fick jag i mitten av december så då var det ju bara att packa in bebis till dem obefintliga tänderna.
En sån ska jag syGoogla Baby wrap! Typ bästa bebissaken öht! Otroligt skönt att slippa mecka med bylsiga ytterkläder på en liten bebis. Och sover de när man kommer hem så är de bara öppna filten så kan de sova kvar i babyskyddet utan att det blir för varmt.
Tror ni det behövs ta med något i morgon? Trött i kväll o orkar nog inte packa någon BB väska. Gick ju bra sist de vände. Tänker mannen får åka hem o fixa om det behövs. Måste ju ändå hämta barnen från fsk/fritids.
Ultraljud 08:00 och om bebis är i säte då ringer jag mannen som kommer och sedan gör de ett vändningsförsök.
Skulle också ta med mej väskan och lämna i bilen. Håller tummar att det går braTror ni det behövs ta med något i morgon? Trött i kväll o orkar nog inte packa någon BB väska. Gick ju bra sist de vände. Tänker mannen får åka hem o fixa om det behövs. Måste ju ändå hämta barnen från fsk/fritids.
Ultraljud 08:00 och om bebis är i säte då ringer jag mannen som kommer och sedan gör de ett vändningsförsök.
Jag skulle ta med för säkerhets skull.
Skulle också ta med mej väskan och lämna i bilen. Håller tummar att det går bra
Tror ni det behövs ta med något i morgon? Trött i kväll o orkar nog inte packa någon BB väska. Gick ju bra sist de vände. Tänker mannen får åka hem o fixa om det behövs. Måste ju ändå hämta barnen från fsk/fritids.
alltså... det här med skötbord. var i hela friden ska man få plats med det? Fungerar ett sånt man har över badkaret bra eller ska man försöka trycka in det i badrummet. Hjälp, jag är inte alls redo! Tre månader kvar...