Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ullared ska vi åka till när bebis kommit ut, kompisar där nere fick bebis i förrgår så då ska vi passa på att hälsa på dom också.Har sovit urkasst i natt Har vaknat varje timme helt utan anledning... Men sitter och klurar på min lista till ullared. Och idag är det vattengympa så får vara smärtfri en liten stund
Njae... Har inga hemska minnen från att dottern vändes (född juli -12). Men det var en mycket bra läkare som noga poängterade att det skulle gå lätt och inte göra ont. Hon gick lätt runt. Sedan är det inte skönt när de "masserar" magen. Tror jag hade som träningsvärk sist. Tror utgången av vändningsförsöket beror mycket på erfarenheten hos den som vänder. Nog mer orolig för ev. snitt.
Åka till Ullared nu som jättegravid är absolut inget alternativ. Riktigt känner hur fogarna skulle skrikaJag hade gärna åkt ner till Ullared men det får bli ett senare projekt. Kroppen kommer nog att säga ifrån alldeles för mycket i dagsläget. Nu räcker det med en timmes bilkörning, 1.5 timme på Ikea och en timme hem för att jag ska vara slut som artist.
I dag ska jag däremot ta tag i stadens köpcentrum, jag måste inhandla doppresent och se om jag kan hitta ett spjälskydd som faller mig i smaken.
Det som är kvar efter junior är så mjukt att jag vill byta ut det. Hen hade som hobby att stå i sängen och trampa ner det så då är det därefter numer.
Åka till Ullared nu som jättegravid är absolut inget alternativ. Riktigt känner hur fogarna skulle skrika
Jag va också där när jag väntade nr 1, men då va jag typ i v17 tror jag och hade inga krämpor alls. Denna gången får det vänta.Jag gjorde det när jag väntade ettan, tre veckor kvar till fl, den graviditeten mådde jag bra men blev ändå väldigt, väldigt trött.
Jag får ta det till hösten så att jag kan handla fler hästtäcken (om dom nu ff är billigare). Ponnyskrället har börjat "valla" dom andra hästarna i tristess och drar i både täcken och grimmor...
Tror jag var i vecka 32 med sonen sist jag var på Ullared. Jag hade skrivit ut en karta samt skrivit upp vad jag skulle ha, var det var och vad det fick kosta. Tog 2 timmar allt som allt inkl. två fikor. Det gäller att vara förberedd när man har foglossningDet bär av till ullared på torsdag. Jag har redan ångest för hur det kommer gå eftersom 1 h på Ikea för 2 v sen var rena döden. Men jag känner att det är bättre att ta "allt" på en gång. När jag var där med kompisen i höstas var hon i v 30 och det tog tid men vi tog oss runt. Bara man är nogaktiv med att pausa när det behövs så ska det nog gå vägen. Och på vägen hem får jag ta medicin i värsta fall.
Vi har så långt dit att det rent ekonomiskt inte lönar sig. Jag försöker rea-shoppa på hemmaplan istället.
Igår kollade jag lite efter mässor och vantar. Tunna saker jag har hört att de kan behöva som alldeles färska. Våren är ju svår temperaturmässigt men är vi ute lär han ju ligga i vagn eller sjal/sele under jacka så mässa är väl viktigare än vantar tänker jag.
Köpte iaf två par tunna vantar och två mössor. Lindex hade hjälmmössor men då hade jag redan tröttnat
Vi har så långt dit att det rent ekonomiskt inte lönar sig. Jag försöker rea-shoppa på hemmaplan istället.
Igår kollade jag lite efter mässor och vantar. Tunna saker jag har hört att de kan behöva som alldeles färska. Våren är ju svår temperaturmässigt men är vi ute lär han ju ligga i vagn eller sjal/sele under jacka så mässa är väl viktigare än vantar tänker jag.
Köpte iaf två par tunna vantar och två mössor. Lindex hade hjälmmössor men då hade jag redan tröttnat
Istället för vantar kan man använda strumpor sitter bättre dessutom. Men åkpåse räcker långt.
Jag köpte mössor på Cubus, 2 för 49:-. Kollade först på babyproffsen dom kostade 149:- st där, då blev jag snål
Får inte gå på akupunktur för min BM Det hade varit så skönt!! På min mvc rekomenderar dom inga att gå på det.Akupunktur Aj men så skönt efteråt!
Jag har inte köpt vantar, har en teddyoverall som går att vika över händerna plus åkpåse.Jag köpte på Cubus också. Och vantar på HM, 30kr för två par tråkiga vita...