Vi hade över badkaret, var kanon!
Nu har vi inget badkar längre, har en skötbädd och ett ihopfällbart skötbord vid behov.
Jag har kikat på sådana men är så svårt att veta vilka som är bra eller inte. De flesta ser så rangliga ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi hade över badkaret, var kanon!
Nu har vi inget badkar längre, har en skötbädd och ett ihopfällbart skötbord vid behov.
Jag har kikat på sådana men är så svårt att veta vilka som är bra eller inte. De flesta ser så rangliga ut.
alltså... det här med skötbord. var i hela friden ska man få plats med det? Fungerar ett sånt man har över badkaret bra eller ska man försöka trycka in det i badrummet. Hjälp, jag är inte alls redo! Tre månader kvar...
alltså... det här med skötbord. var i hela friden ska man få plats med det? Fungerar ett sånt man har över badkaret bra eller ska man försöka trycka in det i badrummet. Hjälp, jag är inte alls redo! Tre månader kvar...
Håller tummarnaHaha, spännande dag. Maken kom precis in o hade hittat grannen långt ner på vägens häst i trädgården blir livrädd på deras bekostnad, tänk om hästen blir påkörd när den är ute o vandrar hänt en gång innan, visserligen bor vi på landet men ändå...
Sitter i väntrummet nu spännande
Endast fem procent kvar till BF, from idag kan bäbisen komma närsom inom fyra veckor
Fasen va skönt!! Då får den snällt ligga kvar därDen ligger rätt. På väg mot jobbet
Så himla spännande och så avis jag är, jag vill bara ha ut ungen NU.
@Beppo med dottern så hade vi skötbordet i hennes barnrum, jätte smidigt. Va det så illa att det behövdes vatten så tog man det värsta med våtservetter och sen bar i henne i badrummet och satte henne i vasken.
Med denna så finns plats i badrummet i nya huset, så då kommer jag köpa ikeas hemnes tror jag det var, så har jag plats för kläderna där med.
Är det fler som ansökt om graviditetspenning?
Hur länge har ni fått vänta på besked?
Aha, okej! Jag fick pappren från min arbetsgivare och skickade in dem samtidigt som mina egna. Men det är nog bara ett par veckor sedanJag skickade in första pappret i mitten av nov, fick svar typ 10/1 nånstans men tror det beror på att mina AG inte var så snabba med papprena...