Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men, vad är det för idioter som jobbar på den VC:n?Så sitter vi på barn med junioren som ramlat på fsk och spräckt mungipan så pass att hen måste sövas och sys...
Åkte på vc först och träffade en mycket opedagogisk ssk och dr som försökte trycka i en bedövningsnål i läppen o sedan tyckte att de skulle sy utan bedövning.
Barnet skrek och hade panik och farmor som åkte med oss som stöd blev vansinnig!
Inne på sjukhuset har vi hittills bara träffat jättegullig personal.
Men, vad är det för idioter som jobbar på den VC:n?
Ingen aning. När farmor sade att dom skulle sluta o skicka oss till sjukhuset snäste dr av henne med "det finns ingen som sövs för bara två-tre stygn".
Läkaren på önh sade direkt att "det där vi kan vi inte sy snyggt utan att söva"
Jag ska nog byta vårdcentral åt mig o pojken efter detta...
Men stackars liten Va e det för kallt jäkla folk som jobbar på din vc? Rycker dom vingarna av flugor också?Ingen aning. När farmor sade att dom skulle sluta o skicka oss till sjukhuset snäste dr av henne med "det finns ingen som sövs för bara två-tre stygn".
Läkaren på önh sade direkt att "det där vi kan vi inte sy snyggt utan att söva"
Jag ska nog byta vårdcentral åt mig o pojken efter detta...
Är löjligt sugen på surdegsbröd med parmaskinka och brieost. Varm brie är inte samma sak så det är inte nåt alternativ..
Ska proppa i mejSnart
Ska proppa i mej
Fisk ska vara tillagad..Har beställt Sushi till BB. Har iofs ätit lite till och från men får ju inte plats med mer än typ fyra bitar
Har suttit på en pall och sorterat kläder och packat ner i flyttlådor ett par timmar idag. Nu skriker fogarna hejhopp varje gång jag röe mig. Men jag fick iaf packat ner fem.lådor och dessutom sorterat ut fem.pappkassar med kläder som.ska till återvinning.
Nu precis så fick jag mig en jäkligt hård och väldigt välriktad spark mot armen jag hade liggande över magen, så pass oförväntad och hård att hela jag hoppade till av överraskning det är krut i den knodden
Ja faktiskt, det tär faktiskt rätt hårt att sitta där, även.om man bara kollar på kläder som.man slänger i olika högar och sen viker ner i en låda. Gjorde ingen större skollnad att sitta på en tjock dunkudde heller, då hade tåget redan gått när jag kom på att man ju kan göra det.Tycker fem lådor och fem påsar är rätt mycket så du måste slitit där på pallen!!
Snart
Här säljer dom bara vanlig, parmaskinka äter jag inte om den inte varit upphettad eller fryst.finns faktiskt pastöriserad brieost och jag har ätit parmaskinka med gott samvete under min graviditet
Jag har dessutom sammandragningarna from hell, förmodligen pga stress, men jag är ju på rätt plats i alla fall
Nu blev jag också sugen juÄr löjligt sugen på surdegsbröd med parmaskinka och brieost. Varm brie är inte samma sak så det är inte nåt alternativ..