Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är sugen på en vanlig fralla. Synd bara att vi bor på landet o nybakade frallor finns bara på morgonen /förmiddagen. Dessutom är mannen o hämtar sista lasset hö så tror inte det är läge för o be honom köra till staden för en frallas skull
Nybakat frallor är ju gott, framförallt ostfrallor Går bara att köpa här på morgonen också, och åka ner till byn 6km enkel är inget alternativ. Yoghurt och en knäckemacka är rätt got det med...Jag är sugen på en vanlig fralla. Synd bara att vi bor på landet o nybakade frallor finns bara på morgonen /förmiddagen. Dessutom är mannen o hämtar sista lasset hö så tror inte det är läge för o be honom köra till staden för en frallas skull
Jag kan inte sova. Jag är så otroligt jätteirriterad för vårdcentralens bemötande och behandling av junioren.
Sen kommer man till sjukhuset och alla är så himla rara och snälla. Vi ska, på inrådan av barnavdelningen, prata med önh i morgon för att få ta stygnen där och inte på vår vårdc. Ssk:n på barn blev förskräckt men inte förvånad när vi berättade om hur junior (och vi) blivit bemötta.
Är det fler som ansökt om graviditetspenning?
Hur länge har ni fått vänta på besked?
Varför varför varför övar kroppen på vakennätter?? Hade väl varit bättre att få sova så mycket det bara går så att man är utvilad till förlossningen?
Helt värdelöst!
Jag sover dock betydligt bättre nu sen jag blev sjukskriven på heltid, men skulle aldrig kunna jobba med ischiasen. Helt omöjligt att kunna hjälpa de som bor på mitt jobb med påklädning och dyl eftersom jag inte kan böja mig framåt. Däremot har jag tydligen börjat snarka enigt pojkvännen men är inte förvånad då Julius trycker mot lungorna och jag dessutom har konstant nästäppa.
Det är ju hopplöst. Inatt vaknade jag 11,30, 02,30, 04 och 04,50 sen sket jag i det. Va likadant förra graviditeten för mej.Varför varför varför övar kroppen på vakennätter?? Hade väl varit bättre att få sova så mycket det bara går så att man är utvilad till förlossningen?
Det är ju hopplöst. Inatt vaknade jag 11,30, 02,30, 04 och 04,50 sen sket jag i det. Va likadant förra graviditeten för mej.
Samtidigt har jag fått lära mej att ta korta tupplurar när jag kan Tror det kan vara rätt bra att mönstret finns på plats i förväg eller vad man ska säga? Fast nu är jag väldigt glad att jag slutade jobba igår så jag slipper sitta och vara helt slut på jobbet och ha hand om massa pengar åt våra klienter..
Förlossningen kommer du orka, för du har inget annat alternativ
Jag blir dessutom klarvaken direkt när jag vaknar på natten Men samtidigt har jag vant mej efter snart 2år som gravid..Hade nåt liknande vakenmönster, kanske vakna nån gång mindre men var vaken lite längre istället!
Ja, förstår att man får någon form av urkrafter vid förlossningen!!
Jag blir dessutom klarvaken direkt när jag vaknar på natten Men samtidigt har jag vant mej efter snart 2år som gravid..
Man tror man ska av på mitten fullständigt under en förlossning, för mej va det så i alla fall. Jag hade iofs inga egna värkar alls utan allt va styrt med igångsättning och dropp, så min upplevelse är ju väldigt skev och dessutom färgad av traumat.
En normal förlossning får man ju en belöning efter och då är det ju värt att ligga och ta i som en galning För det kommer ju nåt gott efteråt!
Det närmar sej med stormstegJa samma för mig, bara ligger och vrider på mig typ! Ibland går jag upp en stund men vill ju sova lixom!
Jag längtar till belöningen ❤
Det närmar sej med stormsteg
Är det bara jag som tycker att tiden har gått snuskigt fort sedan tråden startades?!Verkligen!! 38+0 idag så nu kan ju hen komma närsomhelst!
Just nu inbillar jag mig dock att jag fått havandeskapsförgiftning, troligen bara för mkt ledig tid till att googla men haft ont i huvudet till och från några dagar samt varit väldigt varm men inte känt mig sjuk! Tur att jag ska till BM imorrn, så jag kan få lugna mina nerver lite
Är det bara jag som tycker att tiden har gått snuskigt fort sedan tråden startades?!
Det är ju snart mars!