Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
125 gram upp sen i söndags, 100-150 gram i veckan är "normalt" enligt bvc. Måste va bra kräm i mjölken
April närmar sig inte så snabbt för dig gissar jag?
Det är mars för evigt. Inte min dag idag. Vaknade 04 och sedan dess kräkts och mått Urk.
Inte lyckats sova middag heller vilket jag verkligen behöver.
Vi ska väga och mäta imorgon
Han kissar imponerande mängder så bör ju få i sig en hel del...
Det är mars för evigt. Inte min dag idag. Vaknade 04 och sedan dess kräkts och mått Urk.
V har somnat i sjalen "vaggposition" gillar han.
Fick sova på soffan inatt. Blev sömn 1-3 därefter satt jag upp med sonen till halv 6. Fogarna gör ont, ljumskarna gör ont, ländryggen gör ont, jag är aptrött och oroar mig för att bli sjuk hela tiden.
Dessutom ligger Liten och trycker på ett oerhört obehagligt sätt idag. Magen är stenhård och gör ont konstant. Idag är ingen bra dag
Putsa fönster? Städa lite?
Tre än så länge va?
För första gången är jag starkt frågande till om jag orkar följa min plan att jobba april ut ska jag må såhär så kommer jag nog inte fixa en vecka till ens. och jag har en hel whiteboard full med saker som måste göras innan jag kan lämna över.
Jag har nu varit hemma i tre dagar och har så otroligt tråkigt! Jag har inge större gravidkrämpor mer än att jag är väldigt otymplig och gör att allting blir blir så mycket tråkigare.
Innan hade jag alltid för mig att bebis skulle komma tidigare men ha nu istället en känsla av att bebis kommer att stanna kvar så länge den bara kan och då har jag nästan 30 dagar kvar att vänta. Vill ha ut bebis nu så man kan gosa istället för att bara klappa på magen!
Jag har nu varit hemma i tre dagar och har så otroligt tråkigt! Jag har inge större gravidkrämpor mer än att jag är väldigt otymplig och gör att allting blir blir så mycket tråkigare.
Innan hade jag alltid för mig att bebis skulle komma tidigare men ha nu istället en känsla av att bebis kommer att stanna kvar så länge den bara kan och då har jag nästan 30 dagar kvar att vänta. Vill ha ut bebis nu så man kan gosa istället för att bara klappa på magen!
Jag jobbar som upphandlare samt tar en del avtalsjuridik då jag är jurist. Avtalen finns det ingen annan som kan ta över då min vikarie inte är jurist. Upphandlingarna kan hon iofs ta över men hon måste sättas in i dem först. Sedan har jag en Spendanalys där jag håller på med guide till hur den ska göras så att en annan kollega kan ta över den.Nu vet jag ju inte vad du har för jobb men inget jobb är värt att må skit för. Det insåg jag när jag väl gick hem på heltid. Jag mådde så mycket bättre då både i kroppen och i sinnet.
Jag jobbar som upphandlare samt tar en del avtalsjuridik då jag är jurist. Avtalen finns det ingen annan som kan ta över då min vikarie inte är jurist. Upphandlingarna kan hon iofs ta över men hon måste sättas in i dem först. Sedan har jag en Spendanalys där jag håller på med guide till hur den ska göras så att en annan kollega kan ta över den.