Vårföräldrar 2017 del fem

Uppdatering:
Värkar med ca 15 minuters mellanrum sedan någon timme. Se om de håller i sig. Har vallningar o bebis är mycket aktiv.
Vaknade 04 o kände iskallt att idag är en bra dag o föda barn på. Manfred är ett bra pojknamn o Edda ett bra flicknamn.
Det är stormvarning i Skåne. Livrädd att strömmen ska gå o vara borta ett par dagar ( fan ta eo* :devil:) men mannen har fixat vatten till i morgon i allafall.
Nu ska jag ta mig upp ur sängen, se vad som händer o hålla masken så sonen kommer på skolbussen 07:20 så ser vi vad dagen för med sig :):nailbiting:
Spännande! Hoppas bebis är på G på riktigt!

Här händer inte mkt. Fortsätter ha ont men inga riktiga värkar. Tror bebis kommer stanna 2v över och väga 5,5kg :arghh:.

Uppdatering:
Värkar med ca 15 minuters mellanrum sedan någon timme. Se om de håller i sig. Har vallningar o bebis är mycket aktiv.
Vaknade 04 o kände iskallt att idag är en bra dag o föda barn på. Manfred är ett bra pojknamn o Edda ett bra flicknamn.
Det är stormvarning i Skåne. Livrädd att strömmen ska gå o vara borta ett par dagar ( fan ta eo* :devil:) men mannen har fixat vatten till i morgon i allafall.
Nu ska jag ta mig upp ur sängen, se vad som händer o hålla masken så sonen kommer på skolbussen 07:20 så ser vi vad dagen för med sig :):nailbiting:
Hoppas hoppas :bump:

Den var bara påväg upp 3 gånger innan den valde att stanna kvar. Trodde att det var en liten hutt men så var ju inte fallet. Tror bäbis gillade det för det är ett himla liv i magen nu.
Haha ja det är väl inte konstigt när man får ihällt nästan rent flytande socker :rofl: Jag blev också sockerhög ett par minuter :laugh:

Haha ja det är väl inte konstigt när man får ihällt nästan rent flytande socker :rofl: Jag blev också sockerhög ett par minuter :laugh:

Sant. Bäbis har fortfarande inte lugnat sig men det är sällan h*n vaknar före nio så blev nog en liten chock idag.

Jag mår ff sjukt illa. Har varit påväg att spy några gånger men lyckats hålla emot, vill inte göra om detta.

Nu har det i flera dagar ilat som attan ner mot blygdbenet... inte alls skönt! Man undrar ju lite varför... ilar även när bebis är stilla i magen.

Nu har det i flera dagar ilat som attan ner mot blygdbenet... inte alls skönt! Man undrar ju lite varför... ilar även när bebis är stilla i magen.
Det ilar ner i underlivet på mej också, gjorde det förra graviditeten med, tror det är som bebis trycker på nerverna nedåt.

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
466
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 058
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 101
Senast: Rie
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 424
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar