Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Fille Liggamma tills det har lugnat ner sig lite
Jag tror jag har för mkt mjölk (i-landsproblem...), får inte till det med sittamningen, Cornelis blir dränkt, hostar, förut kräktes han. Tror det kommer för mkt helt enkelt, kan det göra det?! När jag liggammar är det inte alls samma problem!
Jag brukar trycka ut det värsta i amningskupan så det slutar spruta
@Fille
Det tar ett tag innan tuttarna anpassar sig efter mjölkbehovet han lägger sin mjölkbeställning för flera månader fram nu.
Alltså allvarligt bäbis har inte varit speciellt lugn än? Är det farligt om de är för aktiva? Har varit lugnt kanske max 5 min sen kvart över åtta i morse.
Nu har jag två månader kvar till BF (räknar dock med att gå över åtminstone en vecka eftersom jag gjort det med båda flickorna)!
Jag skulle jobbat sista passet igår men fick sjukanmäla mig och nu är vi magsjuka hela familjen
Graviditetspenning från och med imorgon, känns skönt!
Det är så spännande att det börjar komma lite vår-bebisar nu, jag älskar förlossningsberättelser
Mår APRÖV. Är således sur och tvär och folkilsk.
Vs ena storebror och yngsta brorsbarn kom förbi.
Han har en knepig släkt
Tre än så länge va?@FruFebruari vårbebisarna är lite sega i starten. Jag tror dom kompenserar @lil-sis V brådska ut i stora världen