Vårföräldrar 2017 del fem

Alltså allvarligt bäbis har inte varit speciellt lugn än? Är det farligt om de är för aktiva? Har varit lugnt kanske max 5 min sen kvart över åtta i morse.

Jag tror jag har för mkt mjölk (i-landsproblem...), får inte till det med sittamningen, Cornelis blir dränkt, hostar, förut kräktes han. Tror det kommer för mkt helt enkelt, kan det göra det?! När jag liggammar är det inte alls samma problem!

Jag tror jag har för mkt mjölk (i-landsproblem...), får inte till det med sittamningen, Cornelis blir dränkt, hostar, förut kräktes han. Tror det kommer för mkt helt enkelt, kan det göra det?! När jag liggammar är det inte alls samma problem!

Jag brukar trycka ut det värsta i amningskupan så det slutar spruta :D

Fick sova på soffan inatt. Blev sömn 1-3 därefter satt jag upp med sonen till halv 6. Fogarna gör ont, ljumskarna gör ont, ländryggen gör ont, jag är aptrött och oroar mig för att bli sjuk hela tiden. :(

Dessutom ligger Liten och trycker på ett oerhört obehagligt sätt idag. Magen är stenhård och gör ont konstant. Idag är ingen bra dag :arghh:

Nu har jag två månader kvar till BF (räknar dock med att gå över åtminstone en vecka eftersom jag gjort det med båda flickorna)! :)
Jag skulle jobbat sista passet igår men fick sjukanmäla mig och nu är vi magsjuka hela familjen :yuck:

Graviditetspenning från och med imorgon, känns skönt!

Det är så spännande att det börjar komma lite vår-bebisar nu, jag älskar förlossningsberättelser :D

Nu har jag två månader kvar till BF (räknar dock med att gå över åtminstone en vecka eftersom jag gjort det med båda flickorna)! :)
Jag skulle jobbat sista passet igår men fick sjukanmäla mig och nu är vi magsjuka hela familjen :yuck:

Graviditetspenning från och med imorgon, känns skönt!

Det är så spännande att det börjar komma lite vår-bebisar nu, jag älskar förlossningsberättelser :D

Optimist :D

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
466
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 058
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 101
Senast: Rie
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 424
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar