Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Provade att äta ägg igår. Fick utslag inom en timme. Gnälligare än gnälligast. Tycker synd om honom men har noll tålamod idag. Packar för att åka till stugan, hoppas på en bättre em.
Förstår att du tycker synd om honom, min bror har ju svår ägg och nötallergi, det har varit min största mardröm men peppar peppar verkar cornelis inte allergisk mot något, är väldigt tacksam för det (även om jag är van att laga allergivänligt så är det väldigt mkt enklare utan allergier)!
Samtidigt som det är jobbigt är det ändå skönt att veta om det. Både vikt och längd sköt ju typ rakt upp efter att vi uteslöt ägg.
Åhherrejävlagud vad jag blir trött på barnens farmor. I går var det släktkalas och klockan 19 började tjatet "men nu är hon trött", "nu får ni åka hem" "men lilla gumman, ska farmor gå runt med dig så du inte har tråkigt".
I dag har hon ringt 17 gånger för att fråga om fröken inte har mått dåligt för att jag tvingade henne att vara borta och vaken så länge... (vi åkte hem 20.30 med nöjda barn).
Åhherrejävlagud vad jag blir trött på barnens farmor. I går var det släktkalas och klockan 19 började tjatet "men nu är hon trött", "nu får ni åka hem" "men lilla gumman, ska farmor gå runt med dig så du inte har tråkigt".
I dag har hon ringt 17 gånger för att fråga om fröken inte har mått dåligt för att jag tvingade henne att vara borta och vaken så länge... (vi åkte hem 20.30 med nöjda barn).
Det har jag redan börjat med och hon startar inte förrän aug Hon går upp med oss när stora ska upp vid strax k sju, vi äter frukost efter att vi lämnat storasyster vid taxin, får lunch vid halv tolv- tolv och efter det sover hon. Em tar vi lite som dem kommer men sängdaxr vid åtta tiden när storasyster lägger sig.Om tre veckor ska vi vara på förskolan och frågan är om det är dags att börja vakna med väckarklocka och hitta någon form av rutin kanske? Så han är inställd på frukost, utelek, mat sova. Typ.
Det har jag redan börjat med och hon startar inte förrän aug Hon går upp med oss när stora ska upp vid strax k sju, vi äter frukost efter att vi lämnat storasyster vid taxin, får lunch vid halv tolv- tolv och efter det sover hon. Em tar vi lite som dem kommer men sängdaxr vid åtta tiden när storasyster lägger sig.
Är dags, inte årsdags4dagars födelsedagsfest med inneboende som har avlöst varandra är tröttande för både små Sammysar och hans föräldrar. Känns som jag skulle kunna sova i en vecka Vi somnade om man maken åkt till jobbet och sov till 8.15 vilket typ aldrig händer annars, men det va både skönt och behövligt!
Idag ska liten på 1års kontroll och det årsdags för sprutor.
Det har jag redan börjat med och hon startar inte förrän aug Hon går upp med oss när stora ska upp vid strax k sju, vi äter frukost efter att vi lämnat storasyster vid taxin, får lunch vid halv tolv- tolv och efter det sover hon. Em tar vi lite som dem kommer men sängdaxr vid åtta tiden när storasyster lägger sig.
+ @lil-sis vi har också omedvetet börjat, jag har försökt vara noggran med rutiner sen han föddes, upplever att allt blir mkt enklare då och nu när han sover mindre på dagarna har vi medvetet styrt så att han sover ca 12-13 eftersom det är ungefärliga vilotiderna på föris! Sen går han och lägger sig 19-20 och vaknar ca 7. I och med att han inte kommer behöva börja i ottan (jag pluggar och det gör att han bara kommer gå ca 4-5 timmar per dag max) så så kommer jag inte lägga någon fokus på att gå upp tidigare
+ @lil-sis vi har också omedvetet börjat, jag har försökt vara noggran med rutiner sen han föddes, upplever att allt blir mkt enklare då och nu när han sover mindre på dagarna har vi medvetet styrt så att han sover ca 12-13 eftersom det är ungefärliga vilotiderna på föris! Sen går han och lägger sig 19-20 och vaknar ca 7. I och med att han inte kommer behöva börja i ottan (jag pluggar och det gör att han bara kommer gå ca 4-5 timmar per dag max) så så kommer jag inte lägga någon fokus på att gå upp tidigare