Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 13487
Min egentidslördag gick ju sådär.
Nytt försök nästa vecka igen antar jag. Om jag orkar hålla ihop tills dess.
Hur går det för dig? Ni verkar ha det tufft relationsmässigt?
Trist att det inte fungerarTidsmässigt ffa just nu.
Och ibland är han en rövhatt. Oftast inte, som tur är.
Trist att det inte fungerar
Menar du att det är 3 av dom som jobbar på firman har småbarn och att din make/sambos tidigare barn arbetar hos honom? Och att din make/sambo jobbar extra för att de anställda ska få pengar? Borde inte dom anställda jobba extra om dom vill ha mer i plånboken (Hänger inte riktigt med)Problemet är att firman har tre barn under 15 månader och sambon tar på sig att se till att alla får in pengar = jobbar extra osv. Ibland jobbar även barnen på helgerna men det är mer sällan.
I slutändan är det jag (och V som får mindre tid med pappa) som betalar men jag har ingen riktigt bra lösning på det just nu.
Menar du att det är 3 av dom som jobbar på firman har småbarn och att din make/sambos tidigare barn arbetar hos honom? Och att din make/sambo jobbar extra för att de anställda ska få pengar? Borde inte dom anställda jobba extra om dom vill ha mer i plånboken (Hänger inte riktigt med)
Hur som så är det ju trist när det drabbar ert förhållande negativt.
Ok. Den som sätter sprätt borde ju rimligtvis vara den som ser till att dra in mer? Jag hade kokt fullständigt..Sambon har firman med två av de äldre sönerna och för att det ska gå runt behöver de dra in extra emellanåt.
Alla är bra på att sprätta pengar men sambon tar av gammal vana på sig mer jobb.
Ok. Den som sätter sprätt borde ju rimligtvis vara den som ser till att dra in mer? Jag hade kokt fullständigt..
Fröken stök sover inte sådär fantastiskt bra om nätterna och vi börjar bli rätt slitna. Förstår inte riktigt varför heller men jag hoppas att det vänder snart...ser fram emot en konferens i en annan stad i början av maj för det ingår hotellövernattning och det ska bli så härligt att sova en natt, helt själv!