Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så söööt!
Tog vagnen till Kyrkis idag eftersom vi skulle vara ute. Nu har vi snart varit hemma en timme och han sover fortfarande i den. Men det är verkligen en stadsvagn (Easywalker mosey+), måste byta däck på Emmaljungan innan torsdag!
Skönt hoppas du han slappna av lite medans hans sov
Barnet sover bättre och bättre i sin säng, mycket bättre än i vår säng. Jag däremot sover utkasst, tar timmar att somna. Funderar på när det kan tänkas vända... På fredag gör jag mitt första jobbpass. LÄNGTAR!
Åh sova själv
heartIdag skulle Filippa blivit 2år( Istället för att fira en sprallig 2åring så har vi tänt ljus på graven, varit på ultraljud och sett ett sprattligt litet syskon och köpt presenter till Sammy som fyller 1år imorgon
Snacka om känslostormar.
Idag skulle Filippa blivit 2år( Istället för att fira en sprallig 2åring så har vi tänt ljus på graven, varit på ultraljud och sett ett sprattligt litet syskon och köpt presenter till Sammy som fyller 1år imorgon
Snacka om känslostormar.
Kram (Idag skulle Filippa blivit 2år( Istället för att fira en sprallig 2åring så har vi tänt ljus på graven, varit på ultraljud och sett ett sprattligt litet syskon och köpt presenter till Sammy som fyller 1år imorgon
Snacka om känslostormar.
Idag skulle Filippa blivit 2år( Istället för att fira en sprallig 2åring så har vi tänt ljus på graven, varit på ultraljud och sett ett sprattligt litet syskon och köpt presenter till Sammy som fyller 1år imorgon
Snacka om känslostormar.
Snacka om känslostormar.
Snacka om känslostormar.
Han tryckte i sig korv till middag som om han aldrig fått mat förut. Och bröd och smörgåsgurka.
Yay!