Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sova.. precis när man lagt sig för att sova och blundat så kommer hungern smygande. Sova hungrig går ju inte så bara att pallra sig upp till köket för en nattmacka. Jaja, vem behöver sova?
Haha ja besök hos BM idag igen (märks väl att vi bor i ingenstans och att hon inte har supermånga mammor att hålla koll på, jag var där senast i fredags ) BF är på lördag men har inbokad tid på onsdag om hon inte behagat komma innan dess... Allt såg bra ut, fixerad och redo. Järnet är uppe i mitt normala 134 igen (BM tyckte 118 i v.37 var för lågt Hon har stenkoll på oss i allt, så mycket roligare att gå dit sen jag bytte mottagning och BM). Visserligen gör tabletterna mig hård men inget extremt så det går okey
Däremot ska hon bort över helgen så nu funderar jag på om vi ska hålla oss närmare sjukhuset över helgen när hon inte är hemma, annars kan man alltid ringa henne och hon kommer och kollar en om man tycker något är fel (har som sagt 20mil till sjukhuset)... Bra inge orolig men när svägerskan som har BF idag funderade på att vara närmare sjukhuset över helgen om det skulle dra igång blev jag lite nervösa. Å andra sidan är det hennes nr.2 så det kan ju gå fortare där...
I övrigt är allt bra, lika svullen som vanligt och längtar till det försvinner
Det är bara en fundering men OM det nu är så att maten inte räcker, så kanske det är därför hon knorrar?
Påväg in på ett vändningsförsök, börjar bli nervös, både för själva vändningen och för att jag tror att de kommer starta igång förlossningen
Påväg in på ett vändningsförsök, börjar bli nervös, både för själva vändningen och för att jag tror att de kommer starta igång förlossningen
Usch vad jag tycker synd om dig. Nog för att jag har ont hela tiden men jag kan iaf vara uppe och röra mig och pela med saker. Hoppas det går över fort!Jahopp enda ställningen som fogarna kan tänka sig att låta mig existera i gör så att hela ryggen krampar ihop på mig
Har inte blivit mycket sömn i natt inte.
20mil är långt men jag "hoppas" att jag är så mesig att det börjar göra ont tidigt och då åker vi direkt även om det kanske skulle vara falskt alarm.. vi har också chansen att hyra lgh i stan om vi vill (men man får den bara 1vrcka innan och 1vecka efter och då kan det ju lika gärna vara en vecka kvar efter det...). Vägen är bra (lite hopp i början av vägen) så länge som det inte kommer någon vårstorm. Hade det varit mitt i vintern hade vi inte vågar vara hemma då snöfall kan innebära att fjället stängs och det vore lite jobbigtLåter som mysig barnmorska 20 mil är långt, vi som klagar när det blir 10 Är det bra vägar eller lite sisådär?
Svärmor blev magsjuk i natt så shoppungturen blev inställd. Är faktiskt riktigt glad för det för mina fogar mår inte bra. Det blev spontanlunch på stan ihop med sambon istället. Riktigt mysigt att gå på dejt mitt i veckan
TackHåller tummarna!
Bebis hade vänt sig med huvudet nedåt så de behövdes ingen vändningHoppas det går bra! Du får hemskt gärna berätta hur det gick till sen.
Här kör vi snutt och skrik om vartannat i dag.
Jag är dessutom irriterad på folk. Annonserade ut gravidkläder, två svarar direkt och vill köpa. Jag har skrivit var det finns och båda vill ha det hemkört, gratis! 2.5 mil åt ett håll som jag kanske passerar en gång var tredje vecka.
När jag säger att jag vill ha betalt för bränslet om jag ska åka extra blir dom griniga.
Jag kör inte fem mil bara ändå 100:- som kläderna motsvarar.
Huden är väldigt känslig över snittet under lång tid. Så det är väldigt skönt att tejpa! Även om det primärt minskar ärrbildningen så skyddar det också den ömtåliga huden. Jag tejpade under ett års tid och idag kan man i princip inte se ärret! Men det är fortf lite obehagskänsla om man vidrör huden på ärret.Efterkontroll hos BM idag, nu är förbandet bortplockat på snittet också. Känns lite skumt att inte ha nåt som skyddar över såret Men det ser kalasfint ut och läker som det ska. I eftermiddag får vi hembesök av BVC