Vi ökade vattentemperaturen lite i badet, då blev cornelis nöjd med att bada
V gillar också lite varmare och gärna massor av vatten så han flyter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi ökade vattentemperaturen lite i badet, då blev cornelis nöjd med att bada
Så var det med Bastian också. 38,5 grader så var han nöjd allt annat var pest och pina.Vi ökade vattentemperaturen lite i badet, då blev cornelis nöjd med att bada
Ja både svärmor, svörfar ich min mamma säger till mig på skarpen iaf varannan fag att jag ska ta det lugnt, men jag är inte en sån person. Känner jag mig rätt så kommer jag hålla igång tills jag får ont och sen sätta mig i hallen och dirigera resten av folket Sen är jag satt på mat-tjänst så jag kommer mest fixa fika och liknande, ska beställa smörgåstårta så behöver bara duka fram
Visst suger det.. Sätskilt när jag häromdagen fick en kommentar att foglossning bara är dem gravidas grej att skylla på när dem är för lata för att jobba Han fick sig en sån jävla avhyvling så jag trodde jag skulle få en stroke där och då.Sådan är jag också (därav att jag fortfarande jobbar trots att BM velat sjukskriva mig sedan dec) MEN jag kan inte längre. Jag kan sitta på en vanlig stol i 10min innan tårarna sprutar. Klarar av att gå 10m utan kryckor, 20 med. Äter oftast min mat liggande i sängen. Kan inte lyfta på fötterna osv.
Ta hand om dig.
Vi får se om cornelis uppskattar toffsar i luggen
Ni skulle dö här Eldar så vi inte behöver ha så mycket kläder på oss.
Visst suger det.. Sätskilt när jag häromdagen fick en kommentar att foglossning bara är dem gravidas grej att skylla på när dem är för lata för att jobba Han fick sig en sån jävla avhyvling så jag trodde jag skulle få en stroke där och då.
Sådan är jag också (därav att jag fortfarande jobbar trots att BM velat sjukskriva mig sedan dec) MEN jag kan inte längre. Jag kan sitta på en vanlig stol i 10min innan tårarna sprutar. Klarar av att gå 10m utan kryckor, 20 med. Äter oftast min mat liggande i sängen. Kan inte lyfta på fötterna osv.
Ta hand om dig.
Det är nog kört tyvärrHoppas du kan få lite hjälp så smärtan blir dräglig sista veckorna.
Smidigt med sjalen
Ska försöka mocka med sjal i veckan. Har korta armar så det kan bli lite knepigt. Selen går inte, kan precis bre en macka
Vi fick får sjal i fredags.... har inte hunnit testa den själv ännu men sambon gillar den, och Grynet gillade den på honom!
Smidigt med sjalen
Vi fick får sjal i fredags.... har inte hunnit testa den själv ännu men sambon gillar den, och Grynet gillade den på honom!