Vårföräldrar 2017 del 6

Ja både svärmor, svörfar ich min mamma säger till mig på skarpen iaf varannan fag att jag ska ta det lugnt, men jag är inte en sån person. Känner jag mig rätt så kommer jag hålla igång tills jag får ont och sen sätta mig i hallen och dirigera resten av folket :D Sen är jag satt på mat-tjänst så jag kommer mest fixa fika och liknande, ska beställa smörgåstårta så behöver bara duka fram :)

Sådan är jag också (därav att jag fortfarande jobbar trots att BM velat sjukskriva mig sedan dec) MEN jag kan inte längre. Jag kan sitta på en vanlig stol i 10min innan tårarna sprutar. Klarar av att gå 10m utan kryckor, 20 med. Äter oftast min mat liggande i sängen. Kan inte lyfta på fötterna osv.

Ta hand om dig. :heart

Sådan är jag också (därav att jag fortfarande jobbar trots att BM velat sjukskriva mig sedan dec) MEN jag kan inte längre. Jag kan sitta på en vanlig stol i 10min innan tårarna sprutar. Klarar av att gå 10m utan kryckor, 20 med. Äter oftast min mat liggande i sängen. Kan inte lyfta på fötterna osv.

Visst suger det.. Sätskilt när jag häromdagen fick en kommentar att foglossning bara är dem gravidas grej att skylla på när dem är för lata för att jobba :rage: Han fick sig en sån jävla avhyvling så jag trodde jag skulle få en stroke där och då.

Ni skulle dö här :p Eldar så vi inte behöver ha så mycket kläder på oss.

Förmodligen :D

Visst suger det.. Sätskilt när jag häromdagen fick en kommentar att foglossning bara är dem gravidas grej att skylla på när dem är för lata för att jobba :rage: Han fick sig en sån jävla avhyvling så jag trodde jag skulle få en stroke där och då.

Oh herre j-r, den hade jag nog jagat iväg med körpiskan i högsta hugg!

Hoppas du kan få lite hjälp så smärtan blir dräglig sista veckorna.

0C594D06-89FB-40CE-9AA4-76471718CD67_zps4ckh3aqs.jpg

Smidigt med sjalen :)

Sambon börjar förresten bli tryggare i att trösta V när jag är i stallet. Bär runt, värmer ersättning (NAN går bäst) och så. Hurra!
Han ser inte ut att kräkas vid tanken på att byta tygblöjor heller om han får dra av, spola V i vasken och sedan dra på förknäppt :D

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 141
Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
799
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 958
Senast: Manji
·
Fordon Min man och jag planerar att köpa en campervan/plåtis framåt hösten och har börjat spanat lite mer seriöst på annonser nu de senaste...
Svar
5
· Visningar
648
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka