Ni med sjal, vad har ni för sjalar?
Jag har en tricot-slen tror jag den heter, en trikåsjal i ekologiskt material har bara testat den så inget annat att jämföra med men läst att vissa vill ha sjal i ickestretchtyg men för oss funkar den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Irriterar mig till döds att jag köpte alvedons äkliga självupplösande tabletter istället för vanliga sväljtabletter. Fick ju ta en iaf eftersom jag har ont som fan, men vem i helvete uppfann dem?? Det var det räligaste jag svalt på väldigt länge!!
Irriterar mig till döds att jag köpte alvedons äkliga självupplösande tabletter istället för vanliga sväljtabletter. Fick ju ta en iaf eftersom jag har ont som fan, men vem i helvete uppfann dem?? Det var det räligaste jag svalt på väldigt länge!!
Dom är skitsnuskiga!!
Smaken i sig gick väl an ( inödfall iaf) men konsistensen är ju bara vill eg inte slänga ett helt paket minus en tablett men vafan jag kommer ju aldrig ta en igen och sambon tycker inte alvedon hjälper på honom. Ska se om jag kan dumoa av dem hos svärmor och sen köpa vanliga hederliga igen.Vidriga!
Vaknade av att V vänt sig på mage och bökade omkring och försökte krypa typ Annars har han sovit massor inatt.
Haha, verkar som han har bråttom med allt den lille Viktor
Vaknade av att V vänt sig på mage och bökade omkring och försökte krypa typ Annars har han sovit massor inatt.
Cornelis brukar också vända sig till mage och böka runt det går an på dagtid men tycker det är lite läskigt när han gör det på natten!
Krya på sonen!Sista jobbveckan inleds idag med VAB. Tror ni inte att sonen fått ögoninflammation??
Och hostan har han fortfarande inte blivit av med även om den är hanterbar med mollipect
Tack,Krya på sonen!
Ja man vet ju inte var de tar vägen eller om han somnar om med näsan i någon kudde
Nä så känner jag men!