Vårföräldrar 2017 del 6

Irriterar mig till döds att jag köpte alvedons äkliga självupplösande tabletter istället för vanliga sväljtabletter. Fick ju ta en iaf eftersom jag har ont som fan, men vem i helvete uppfann dem?? Det var det räligaste jag svalt på väldigt länge!!:wtf::wtf:

Ni med sjal, vad har ni för sjalar?

Sjala ulltrikå som vi invigde idag - fantastisk att bära i!

Bei Dai- har inte hunnit bära i den ännu

Några olika vävda långsjalar - bar dottern i vävd från ca 6 veckor tills hon började sjalvägra runt året så antar att dom kommer till användning nu med.

Ringsjal- använt redan till Douglas vid snabbare förflyttningar t ex när vi ska över till grannen.

Vattenringsjal- guld värt i badhuset och på stranden.

Sista jobbveckan inleds idag med VAB. Tror ni inte att sonen fått ögoninflammation?? :cautious::(
Och hostan har han fortfarande inte blivit av med även om den är hanterbar med mollipect

Jag hade så gärna velat kunna bära men min kropp klarar bara det korta stunder :( Har en sele (ergo baby) som funkar då.

Förkylningen börjar avta och hon är sig mer lik igen :) inte alls så mycket skrik o gråt.

Konstaterade att de första pyjamasarna börjar bli lite korta i benen, hur gick det till :confused: :love:

Sonen har börjat tycka lite bättre om sin nya lillasyster, det har varit jobbigt nu när hon varit så ledsen och skrikit. Han fyller sju o har inte riktigt tyckt att ett syskon till var absolut nödvändigt till skillnad från sin syster ;) Igår ville han hålla henne :love: vi har inte skyndat på utan tagit det lugnt...

Jag vet inte vems röst bebis reagerar på, men när sambon går upp på morgonen så brukar vi säga hej då och lite sånt. Nu har bebis börjat vakna av detta och ha gympa kl halv sex på morgonen :grin: Så nu fick jag säga till sambon att det inte blir något pratande mer så tidigt så jag slipper vakna av sträck och töj en timme innan jag ska upp:D

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 143
Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
799
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 958
Senast: Manji
·
Fordon Min man och jag planerar att köpa en campervan/plåtis framåt hösten och har börjat spanat lite mer seriöst på annonser nu de senaste...
Svar
5
· Visningar
648
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025