Vårföräldrar 2017 del 6

Tydligen är vi på G :banana: Efter gynundersökning blev det konstaterat att det var vattnet som gick igårkväll, men bebis huvud ligger som en kork typ så det är därför det kommer vatten lite då och då och inte rinner hela tiden :p Jag har dock inga värkar direkt så är hemskickad för att invänta dem och med en tid för ny CTG-koll imorgon. Så det verkar som om vi får en april-bebis istället för en maj-bebis... Men man hade ju kunnat önska att hon valt en bättre tidpunkt, jag är förkyld :wtf: och väglaget just nu är detta:
2eedfzk.jpg
Åh så spännande :bump:

Vi fick göra det där med BARNET pga uvi vid 1 års ålder. Sen ska ni bli kallade på återbesök i två-treårs åldern för att kolla att allt är ok.
Det var onekligen en pärs men bra att ha gjort.

Ja det verkar ta halva dagen också med nålsättning på barnsjukhuset direkt på morgonen och sen väntetider på det. Tur att det finns fika på sjukhuset...

Tydligen är vi på G :banana: Efter gynundersökning blev det konstaterat att det var vattnet som gick igårkväll, men bebis huvud ligger som en kork typ så det är därför det kommer vatten lite då och då och inte rinner hela tiden :p Jag har dock inga värkar direkt så är hemskickad för att invänta dem och med en tid för ny CTG-koll imorgon. Så det verkar som om vi får en april-bebis istället för en maj-bebis... Men man hade ju kunnat önska att hon valt en bättre tidpunkt, jag är förkyld :wtf: och väglaget just nu är detta:
2eedfzk.jpg
Spännande!! Jag är bara liiite avis som är i 39+2 och det händer ingetalls här ;)

Sitter på en hård plast"bänk" på simskolan och väntar på dottern och tro sig fan att fötterna helt plötsligt ska svullna upp och se ut som något man blåser upp med en luftpump :arghh: Sjukt obekvämt:meh:

Han blir radioaktiv och ska ligga still på en brits i 30min :eek. Lär väl krävas lugnande?
Min dotter var tre månader när vi gjorde det och hon skulle vara sovandes när vi skulle göra det. Så vi fick tvinga det lilla barnet att vara vaket för hon skulle sova när det väl var dags.
Då satte de vätskedropp innan för att hon skulle kissa ordentligt/mycket efteråt.

Min dotter var tre månader när vi gjorde det och hon skulle vara sovandes när vi skulle göra det. Så vi fick tvinga det lilla barnet att vara vaket för hon skulle sova när det väl var dags.
Då satte de vätskedropp innan för att hon skulle kissa ordentligt/mycket efteråt.

Kissandet är inga problem :angel: Kissar som en häst utan dropp.

Lär bli en tuff dag för alla...

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 143
Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
799
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 958
Senast: Manji
·
Fordon Min man och jag planerar att köpa en campervan/plåtis framåt hösten och har börjat spanat lite mer seriöst på annonser nu de senaste...
Svar
5
· Visningar
648
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.