Cornelis har typ både samma färg och mängd, elektroden fastnade i allt hår när den skulle loss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni som fått era, hade ni nångång känslan av att det trycker neråt så pass att det kändes som att en hand eller något ska sticka ut?? Lite till och från så trycker det på ett specifikt sätt som gör ont som satan och det känns som att nånting försöker pressa sig utåt.
Nu har fröken varit på kalas i ett hus som var ungefär 100 grader varmt, eller 28 i alla fall. Hon kunde inte komma till ro utan var arg som ett bi så vi fick bära hela tiden och när vi kom hem såg hon ut som en prickig korv med sina värmeutslag. (bröt upp tidigt för hennes skull).
Nu hänger hon och jag i soffan, jag slökollar på film och hon sover på min mage.
Ni som fått era, hade ni nångång känslan av att det trycker neråt så pass att det kändes som att en hand eller något ska sticka ut?? Lite till och från så trycker det på ett specifikt sätt som gör ont som satan och det känns som att nånting försöker pressa sig utåt.
Drömmer om att kunna ta en promenad. Tänk att kunna gå till lekparken (60m bort) och tillbaka
Känner mig så starkt begränsad i att jag bara kan ta mig till toaletten typ, med kryckor.
Trodde att det här med illamående och kräkas skulle vara över i v38 men icke. Fick obehagliga flimmer för ögonen tidigare i dag med. Kanske blev lite för mycket med resa ändå...
Precis så. Den kanske försöker bryta sig ut i förtidJag får inte förrän i juli nu, men känner igen känslan från förra graviditeten. Läskigt! Ibland kändes det som han skulle ramla ut!
Precis så. Den kanske försöker bryta sig ut i förtid
Kl
Hade värkar från ca 16 tiden tills strax efter att jag gick och la mig vid 22 tiden, snacka om nervös sambo Dem sitter för "högt" för att vara riktiga sas så jag var rätt lugn, men jäklar vad dem är starka och delvis lite smärtsamma. Hade såna med dottern också så denna förlossningen kommer nog gå jäkligt fort också
Har varit i nya huset ich gått igenom lite grejerna med gamla ägarna, sen hem och klippa gräset. Nu ligger jag i soffan med ont från revbenen och neråt, bebis kör sträck och töj i magen och fogarna straffar mig för att ha gått så mycket idag. Där får man för att vara duktig, hur fan ska det gå nästahelg när vu flyttar. Får ta en morfin tablett i förebyggande syfte...
Tänkte göra en liten uppdatering ifrån bebisbubblan
Sammy är den goaste lille varelsen jag nånsin träffat på han äter (amningen fungerar toppen) sover snällt i vaggan om han bara är riktigt avkopplad och mätt förs och han ligger och småpiper små mjuka ljud. Gillar dock inte att bada och funderar på att byta familj om det ska bli en vana i denna
För min del så känns det som att snittet va en helt suverän upplevelse, allt gick som det skulle men jag känner såklart av det när jag ska resa mej ur för låga möbler/sängen eller går för mycket.
Att vara mamma till en bebis som finns hos sej känns helt overkligt bra, jag och maken kan knappt sluta le Han är suverän med Sammy och tar allt ansvar för hemmet och djuren nu när jag är lite skrabbig.
Kram på er och heja alla bebisar och mammor
Ja både svärmor, svörfar ich min mamma säger till mig på skarpen iaf varannan fag att jag ska ta det lugnt, men jag är inte en sån person. Känner jag mig rätt så kommer jag hålla igång tills jag får ont och sen sätta mig i hallen och dirigera resten av folket Sen är jag satt på mat-tjänst så jag kommer mest fixa fika och liknande, ska beställa smörgåstårta så behöver bara duka framBär ingenting - gå så lite som möjligt - sitt i en fåtölj i hallen och dirigera alla flyttgubbar till vilket rum de ska. Så gjorde jag när vi flyttade en månad innan BF, det gick bra