Vårföräldrar 2017 del 6

Hua. Här är jag glad att bvc bara delar väntrum med mvc och har någon fördelning av tiderna så att man nästan alltid är ensam i väntrummet.

Är pytteliten mottagning här, tur att den finns alls :) 12km istället för 40. Läkaren konmer också varannan vecka.

@Melisen Grattis :) vilken födelsedagspresent syskonet fick :up:
:heart

@Ariane Grattis:) Här är bebisbubblan kvar, var jobbigt nog o rensa ur gravidkläderna o tänja aldrig mer?!?! Jag borde vara tacksam för tre friska fina barn o ändå :confused:

BVC och en månad idag :love: 4410g och 54cm.
Äckelförkylningen verkar lite bättre :bow::bow:
Hovis var här idag o Edda sov sig genom hela besöket. Måste hitta bra andra och tredjenamn till henne med så vi kan skicka papprena :heart

@Ariane Grattis på födelsedagen!

Tack :)

@Ariane Grattis:) Här är bebisbubblan kvar, var jobbigt nog o rensa ur gravidkläderna o tänja aldrig mer?!?! Jag borde vara tacksam för tre friska fina barn o ändå :confused:

Det är märkligt hur man kan känna, tänka och reagera. Jag funderade ju för två veckor sedan om det verkligen var säkert att... Jag är nöjd att det har gått över, sambo hade nog gärna sett att mina funderingar varit kvar eftersom han gärna hade haft en nummer tre.

Nu ligger jag på förlossningen med en sovande Douglas i famnen. 05:11 kom han ut, 4170g och 53 cm. Han har ätit enda sen han kom :heart nu väntar vi på att klockan ska bli 12 så läkaren tittat på honom och vi förhoppningsvis får åka hem :)

Allt har gått bra även fast det var en tuff och lång förlossning :)

Ett stort grattis!

Det är märkligt hur man kan känna, tänka och reagera. Jag funderade ju för två veckor sedan om det verkligen var säkert att... Jag är nöjd att det har gått över, sambo hade nog gärna sett att mina funderingar varit kvar eftersom han gärna hade haft en nummer tre.

Jag funderade en snabbis men det blir inga fler här. Rensat ut gravidkläderna och påbörjat en kartong till en hjälporganisation, fyller på med Viktors urvuxna och när den är full postar jag.

Eller kör till samordnaren, organisationen ligger ganska nära där mina päron bor :)

Sambon tror att nya syskonbarnet vill ärva men jag är inte lika säker. Tror dessutom hen kommer drunkna i kläder ändå.

Fick förhandla mig till en trea så tror inte mannen ens tänker på en fyra :o men A & h är ju 7 resp 5 år och E är ju ny, så kanske en till men då tätt inpå.. Men vet inte det, tre är ju med underbart :heart och tänker att det inte är givet att ens få barn. Jag är ändå lärare så menar barn har jag gott om på jobbet med (fast det är inte samma sak även om de flyttar in under skinnet på en med till viss del) :angel::)

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 117
Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
797
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 956
Senast: Manji
·
Fordon Min man och jag planerar att köpa en campervan/plåtis framåt hösten och har börjat spanat lite mer seriöst på annonser nu de senaste...
Svar
5
· Visningar
648
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka