Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förkyld tant bredvid i väntrummet som vi sluppit om BVC hållt tidtabellen
Hua. Här är jag glad att bvc bara delar väntrum med mvc och har någon fördelning av tiderna så att man nästan alltid är ensam i väntrummet.
Jag grät hela kvällen jag.
Mannen blev nästan lite orolig när jag ömsom grät av glädje och ömsom av sorg.
PrecisMen du är gravid, och då är ofta känslorna utanför kroppen
@Melisen Jag har närmast till jkpg men om det är fullt där skickas vi till Eksjö eller Värnamo. Är ju helt sjukt att man skickar runt folk över halva södra Sverige typ.
@Ariane Grattis på födelsedagen!
@Ariane Grattis Här är bebisbubblan kvar, var jobbigt nog o rensa ur gravidkläderna o tänja aldrig mer?!?! Jag borde vara tacksam för tre friska fina barn o ändå
Nu ligger jag på förlossningen med en sovande Douglas i famnen. 05:11 kom han ut, 4170g och 53 cm. Han har ätit enda sen han kom nu väntar vi på att klockan ska bli 12 så läkaren tittat på honom och vi förhoppningsvis får åka hem
Allt har gått bra även fast det var en tuff och lång förlossning
Tack
Tack
Det är märkligt hur man kan känna, tänka och reagera. Jag funderade ju för två veckor sedan om det verkligen var säkert att... Jag är nöjd att det har gått över, sambo hade nog gärna sett att mina funderingar varit kvar eftersom han gärna hade haft en nummer tre.
Tack
Tack
Det är märkligt hur man kan känna, tänka och reagera. Jag funderade ju för två veckor sedan om det verkligen var säkert att... Jag är nöjd att det har gått över, sambo hade nog gärna sett att mina funderingar varit kvar eftersom han gärna hade haft en nummer tre.
Nu blev jag nyfiken, hur lät den förhandlingen?Fick förhandla mig till en trea så tror inte mannen ens tänker på en fyra
Samma härHär blir definitivt inga fler. Jag har mått så fruktansvärt dåligt och haft alldeles för ont under denna grav för att jag frivilligt ska utsätta mig för det igen.
Jag fyller på med djur istället om längtan skulle smyga sig på