TeamLundVer
Trådstartare
Ligger med vetekudden värmd så den bränns. Att det bränner i huden lindrar lite av själva krampen iafOm du kan få hjälp in i duschen så kan det hjälpa med en riktigt varm dusch. Lider verkligen med dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ligger med vetekudden värmd så den bränns. Att det bränner i huden lindrar lite av själva krampen iafOm du kan få hjälp in i duschen så kan det hjälpa med en riktigt varm dusch. Lider verkligen med dig!
Nu ska jag nog orka med en liten uppdatering
Runt 15,30 föddes Filippas lillebror Sammy 50cm lång och 3075g. Han kom ut med ett illvrål under snittet (då lipade vi som barn) och fick 9-9-10 av barnmorskan
Han fick dock kollas lite av barnläkaren eftersom han svalde en del fostervatten på vägen ut men det är ingen fara med det utan han är vara lite knorrig.
Snittet fick fint, jättebra personal och jag kände mej helt trygg hela vägen. Nu efteråt är jag lite öm i magen såklart, yr i bollen och har fått lite klåda men det släpper väl.
Det viktiga är att allt gått bra och vi är så himla lyckliga över vår lille gosse
(Födelsedagsfikan med flagga på brickan va det godaste jag ätit på länge)
Jag grät en skvätt i onsdags när jag följde tråden för att se hur det gått
Ligger med vetekudden värmd så den bränns. Att det bränner i huden lindrar lite av själva krampen iaf
Ryggkrampen har lättatHur går det med dig?
Heja hejaVi fick plats i Linköping nu hoppas jag han är ute snart... och kommer ju således få dela födelsedag med storasyster
Jag grät hela kvällen jag.Jag grät en skvätt i onsdags när jag följde tråden för att se hur det gått
Ryggkrampen har lättat
Känns fortfarande som om hela mitt bäcken blivit överkört av en ångvält dock så mannen har pallat upp mig i soffan så jag kan jobba hemifrån. Ska prata med chefen sen angående vad vi gör om det inte släpper till vanlig "ta mig runt med kryckor nivå" tills måndag. Är sista veckan på jobb nästa vecka och jag vill så fruktansvärt gärna göra en snygg överlämning plus att jag nästan är klar med ett egeninitierat projekt som ledningen verkar oerhört intresserad av så vill gärna presentera slutresultatet för dem såhär innan besluten om löneförhöjning tas.
Är lite nyfiken. Hur ofta/hur mycket åt/äter ni sista månaden av graviditeten?
Jag äter frukost vid 8, lunch vid 12, frukt/fika vid 14, middag 17.30 och så frukt vid 20. Men jag vaknar ändå på natten och är HUNGRIG. Än så länge har jag vägrat gå upp och äta men då är jag utsvulten vid frukost.
O jag som inte har så nära till gråt blir helt tårögd!
Nu har vi äntligen vår bebis
Jag grät hela kvällen jag.
Mannen blev nästan lite orolig när jag ömsom grät av glädje och ömsom av sorg.
Nu ligger jag på förlossningen med en sovande Douglas i famnen. 05:11 kom han ut, 4170g och 53 cm. Han har ätit enda sen han kom nu väntar vi på att klockan ska bli 12 så läkaren tittat på honom och vi förhoppningsvis får åka hem
Allt har gått bra även fast det var en tuff och lång förlossning
Stort GrattisNu ligger jag på förlossningen med en sovande Douglas i famnen. 05:11 kom han ut, 4170g och 53 cm. Han har ätit enda sen han kom nu väntar vi på att klockan ska bli 12 så läkaren tittat på honom och vi förhoppningsvis får åka hem
Grattis! ❤❤❤Nu ligger jag på förlossningen med en sovande Douglas i famnen. 05:11 kom han ut, 4170g och 53 cm. Han har ätit enda sen han kom nu väntar vi på att klockan ska bli 12 så läkaren tittat på honom och vi förhoppningsvis får åka hem
Nu ligger jag på förlossningen med en sovande Douglas i famnen. 05:11 kom han ut, 4170g och 53 cm. Han har ätit enda sen han kom nu väntar vi på att klockan ska bli 12 så läkaren tittat på honom och vi förhoppningsvis får åka hem