TeamLundVer
Trådstartare
Har tagit två alvedon. Hjälper inte ett jotaHär du någon smärtlindring du kan ta? Även om det bara är 1 gram Alvedon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har tagit två alvedon. Hjälper inte ett jotaHär du någon smärtlindring du kan ta? Även om det bara är 1 gram Alvedon.
Har tagit två alvedon. Hjälper inte ett jota
Är det ok för bebisen då?Usch! Du kan ju få citodon utskrivet. Det hjälper faktiskt. Det är inte bra att ha för ont heller.
Är det ok för bebisen då?
Får göra det i morgon om det inte lugnat sig.Enligt min läkare så blir bäbisen mer stressad över att man har så ont än vad den blir påverkad av medicinen. Så ja det påverkar bäbis men inte på ett farligt sätt. Det är värre att ha ont. Jag tar bara mina tabletter när jag verkligen inte klarar smärtan längre eller att benen viker sig under mig. Men jag får ta 6 tabletter per dygn och läkaren tyckte jag kunde ta det utan problem. Jag äter i snitt 2 tabletter i veckan.
Prata med din läkare på mvc.
Usch
Hoppas hon kryar på sig snart
Usch låter inge vidare alls!
För 2 år sen när dottern kom hade dom dagarna innan fått skicka folk till Örebro sådär kul om man skulle behöva göra den resan när vi bor 5 minuter från sjukhuset och det tar man ju liksom med i beräkningen lite utifrån hur tidigt man ringer in. Iaf jag vill vara hemma så länge som möjligt...
Fy, mini här hemma är också tokförkyld. Envist virus verkar det vara som hon åkt på. Men tröstar mig med att läkaren sa att det iaf inte är troligt att det skulle vara RS. Hoppas E kryar på sig fort!
Sitta i varm dusch? Vetedyna? Spikmatta? Kommer inte på mer... Mer smärtstillande? Tens? Akupunktur? Skit med fogont!Får göra det i morgon om det inte lugnat sig.
Har lugnat sig såpass att jag inte gråter av smärta när jag ligger stilla.
Bävar för att jag behöver ta mig till toaletten snart dock.
Och att jag ska till kontoret i morgon.
Efter kvällens utflykt till toan (ett helt företag med mkt skrik och tårar) så är jag böjd att hålla med dig.Fast nä. Tycker du ska stanna hemma och ringa mvc i morgon. Jag vet precis hur ont du har och då ska man inte påfesta fogarna mer dagen efter. Då blir det ännu värre. Var rädd om dig!!!
Efter kvällens utflykt till toan (ett helt företag med mkt skrik och tårar) så är jag böjd att hålla med dig.
Nu har jag fått kramp i hela ryggen också
Vi fick plats i Linköping nu hoppas jag han är ute snart... och kommer ju således få dela födelsedag med storasyster
Nu har jag fått kramp i hela ryggen också