Vårföräldrar 2017 del 6

Är det ok för bebisen då?

Enligt min läkare så blir bäbisen mer stressad över att man har så ont än vad den blir påverkad av medicinen. Så ja det påverkar bäbis men inte på ett farligt sätt. Det är värre att ha ont. Jag tar bara mina tabletter när jag verkligen inte klarar smärtan längre eller att benen viker sig under mig. Men jag får ta 6 tabletter per dygn och läkaren tyckte jag kunde ta det utan problem. Jag äter i snitt 2 tabletter i veckan.

Prata med din läkare på mvc.

Enligt min läkare så blir bäbisen mer stressad över att man har så ont än vad den blir påverkad av medicinen. Så ja det påverkar bäbis men inte på ett farligt sätt. Det är värre att ha ont. Jag tar bara mina tabletter när jag verkligen inte klarar smärtan längre eller att benen viker sig under mig. Men jag får ta 6 tabletter per dygn och läkaren tyckte jag kunde ta det utan problem. Jag äter i snitt 2 tabletter i veckan.

Prata med din läkare på mvc.
Får göra det i morgon om det inte lugnat sig.

Usch
Hoppas hon kryar på sig snart

Tack!

Usch låter inge vidare alls!

Nej, nästan.mardröm.se

För 2 år sen när dottern kom hade dom dagarna innan fått skicka folk till Örebro O_o sådär kul om man skulle behöva göra den resan när vi bor 5 minuter från sjukhuset och det tar man ju liksom med i beräkningen lite utifrån hur tidigt man ringer in. Iaf jag vill vara hemma så länge som möjligt...

Jag ringde in och berättade att jag fanns o kollade läget när det började dra igång...

Fy, mini här hemma är också tokförkyld. Envist virus verkar det vara som hon åkt på. Men tröstar mig med att läkaren sa att det iaf inte är troligt att det skulle vara RS. Hoppas E kryar på sig fort!

Som här, troligtvis inte rs utan virus. Crp bra. Nu hostar hon mer men BVC i morgon. Inte bra för mina katastroftankar med förkyld bebis, fast det är barn nr 3 oroas jag mycket...

Har lugnat sig såpass att jag inte gråter av smärta när jag ligger stilla.

Bävar för att jag behöver ta mig till toaletten snart dock.

Och att jag ska till kontoret i morgon.

Har lugnat sig såpass att jag inte gråter av smärta när jag ligger stilla.

Bävar för att jag behöver ta mig till toaletten snart dock.

Och att jag ska till kontoret i morgon.

Fast nä. Tycker du ska stanna hemma och ringa mvc i morgon. Jag vet precis hur ont du har och då ska man inte påfesta fogarna mer dagen efter. Då blir det ännu värre. Var rädd om dig!!!

Fast nä. Tycker du ska stanna hemma och ringa mvc i morgon. Jag vet precis hur ont du har och då ska man inte påfesta fogarna mer dagen efter. Då blir det ännu värre. Var rädd om dig!!!
Efter kvällens utflykt till toan (ett helt företag med mkt skrik och tårar) så är jag böjd att hålla med dig.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 106
Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
795
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 956
Senast: Manji
·
Fordon Min man och jag planerar att köpa en campervan/plåtis framåt hösten och har börjat spanat lite mer seriöst på annonser nu de senaste...
Svar
5
· Visningar
648
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka