Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Detta är ju min tvåa och vi har väl varit rätt så överens om att vi bara ska ha två. Då finns det ett syskon att leka och umgås med och man har fortfarande tid med sina intressen. Vi tänkte ju framåt också, om man får många barn och alla barnen ska ha egna intressen och sen ska man hinna med sitt också då blir det tidskrävande. Nu har vi dem även så pass isär att den äldre klarar sig själv rätt så hyfsat om det nu tex skulle bli ett kolikbarn eller liknande.Tycker det är jättesvårt att veta om det blir fler barn eller inte. Ni som har fler barn hur har ni tänkt?
Jag hade bara tänkt mig ett barn från början, för att kunna lägga tid och energi på det barnet men ändå fortfarande kunna lägga tid på mina intressen. Sambon vill nog ha fler barn, han har sett sig själv med stor familj. Innan cornelis kom sa vi att vi börjar med ett barn men om vi ska ha två vill vi ha dom tätt. Graviditeten var ju bra och förlossningen har inte heller skrämt mig men ja, jag vet inte alls hur man ska resonera!
Sover med tygblöjor. Rumpan mår bättre. Men han vaknar inte av att bli plaskvåt Glad vid byte av blöja trots att jag väckt honom
Kanske får testa hampablöjorna på natten, de är mycket tjockare.
Sömnbrist o amningshjärnan tänkte NÄHÄ sover hon med tygblöjor, undrar varför då?!?
Sen trillade polleten ner (i sirap)
Sömnbrist o amningshjärnan tänkte NÄHÄ sover hon med tygblöjor, undrar varför då?!?
Sen trillade polleten ner (i sirap)
Har varit i nya huset ich gått igenom lite grejerna med gamla ägarna, sen hem och klippa gräset. Nu ligger jag i soffan med ont från revbenen och neråt, bebis kör sträck och töj i magen och fogarna straffar mig för att ha gått så mycket idag. Där får man för att vara duktig, hur fan ska det gå nästahelg när vu flyttar. Får ta en morfin tablett i förebyggande syfte...
Grattis till gossenNu ligger jag på förlossningen med en sovande Douglas i famnen. 05:11 kom han ut, 4170g och 53 cm. Han har ätit enda sen han kom nu väntar vi på att klockan ska bli 12 så läkaren tittat på honom och vi förhoppningsvis får åka hem
Allt har gått bra även fast det var en tuff och lång förlossning
Söt