Vänjer sig vid vadå? Föstår inte vad som skulle vara jobbigt? Den är perfekt på alla sätt tycker jag/vi! Ingen annan vagn kan mäta sig, inkl bugaboo Buffalo och donkey!Det som stört mig är handtaget, vänjer man sig vid dess utformning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vänjer sig vid vadå? Föstår inte vad som skulle vara jobbigt? Den är perfekt på alla sätt tycker jag/vi! Ingen annan vagn kan mäta sig, inkl bugaboo Buffalo och donkey!Det som stört mig är handtaget, vänjer man sig vid dess utformning?
Jag har en Kronan duo s som har samma typ av handtag. Jag ställer mig snarare frågan om man lyckas vänja sig vid teleskophandtag
Så svaret är nog ja
jag provkörde smile och usch, kändes verkligen dålig. Men alla har vi olika krav och standard, tur är väl det!Jo det är samma. Britax har köpt Brio.
Jag hade valt Smile före Go Next om det var de vagnarna jag skulle välja mellan. Detta pga att Go Next har minihjul fram, och att sittdelen sitter väldigt lågt. Om Smile då är billigare var det ju bara bra
Varken bred eller tung mycket smidare än typ Emmaljunga och bugaboo+ att den är så pass tung, nästan 15 kg med liggdel. Den kändes väldigt bred dessutom?
Go och go next är milsvid skillnad. Go är en budgetvagn i mina ögonen, den är ganska kass. Kändes billig, trång och aa, ingen höjdare.Är inte Brio Go/Go Next och Britax Go/Go Next i stort sett exakt samma vagn? Britax äger ju Brio som jag förstår det och alla deras nya vagnar ser precis likadana ut. Jag har valt bort Brio Go-vagnarna p.g.a. bredden och Britax Go är iaf precis lika stor...
Varken bred eller tung mycket smidare än typ Emmaljunga och bugaboo
Wow - jogga!Jag passar på att göra ytterligare "reklam" för gravidyoga och pilates. Speciellt om man som mig lider av någon kronisk smärta (+ nervsmärtor) i ex ryggen (ryggen är bruten för den som inte vet sedan tidigare).
Fick mitt avlastningsbälte eller gördel, provjoggade idag och det kändes så mycket bättre, tjohoo!
Bjuder på en bild, i morgon går jag in i vecka 20.
@Imogen
Ah kanske får testa handtaget lite till då, fast Brio/britax go next hoppar vi nog iaf
Vänjer sig vid vadå? Föstår inte vad som skulle vara jobbigt? Den är perfekt på alla sätt tycker jag/vi! Ingen annan vagn kan mäta sig, inkl bugaboo Buffalo och donkey!
Varken bred eller tung mycket smidare än typ Emmaljunga och bugaboo
Õ
Wow - jogga!
Tänk att kunna göra det- menar du att yoga hjälper så man kan göra sånt?
Å jag håller inte med. Tycker Smilen är så myckrt smidigare och älskar ffa handtaget, avskyr det som GO har. Men smaken är sombakenVi har som har britax go next tycker brio smile o happy känns väldigt mkt lågprisalternativ. Så vill man ha en skaplig budgetvariant, provkör inte de dyrare, man kommer aldrig vilja köpa den där billigare varianten.
Å jag håller inte med. Tycker Smilen är så myckrt smidigare och älskar ffa handtaget, avskyr det som GO har. Men smaken är sombaken
Bara att inse, vi har lite lägre standard och lite lägre krav än somliga.
(I mitt fall är det dock sant, jag vill att ungen ska ha det skönt och jag vill kunna ratta vagnen utan att få ont i händerna, resten är inte särskilt intressant.)
Ja, just det där med att kunna koppla av runt BF tror jag är viktigt och sett ur det perspektivet så hade nog 2:an seglat upp som första val.Ditt sista alternativ är ju lite min dröm...
Men just eftersom jag vet att det är skönt att inte behöva ta sig någonstans första veckorna med bäbis känns tvåan skönt. Då vet jag att hästen blir fixad. Är lite orolig att en medryttare plötligt ska få för mkt att göra och inte hinna...
Hästen är lite speciell och behöver få förtroende för ryttaren och dessutom måste han hoppa rätt ofta i dagsläget. Min dröm är ju att han ska mognat lite under året och funka som en normal häst... Och då måste han tävla...
Känner mig kluven men ska försöka tänka praktiskt med hjärnan och inte för mycket med hjärtat! Det viktiga är att jag är nöjd ( tycker min sambo som vet hur hemsk jag är när jag har häst och ridbekymmer) och att hästen mår bra och blir vettigt riden utan att ruinera mig.
Och glädjande nog har mina foglossningar eller vad det nu var nästan gått över... Känns inte som vanligt men gör inte ont trots tufft ridpass med många upp och avsittningar och jobb hela dagen. Kanske får avboka besöket hos sjukgymnasten
RUL idag och jag är såklart AP-nervös. Fattar inte hur jag ska kunna sitta i möte och koncentrera mig innan ultraljudet. Eller så är det just den distraktionen jag behöver!
Spännande- vill ni veta om det är flicka eller pojke?RUL idag och jag är såklart AP-nervös. Fattar inte hur jag ska kunna sitta i möte och koncentrera mig innan ultraljudet. Eller så är det just den distraktionen jag behöver!
Ja, och efter förlossning ska man oroa sig för att de andas när de sover och sedan att de inte ska ramla och slå sig och sedan... Att skaffa barn är inget för nervsvaga.Lycka till! Jag börjar inse att hela graviditeten kommer bli en lång nervositet....
Nej, vi är nog lite konservativa och traditionella och tänker att det får vara en överraskning när hen kommer ut.Spännande- vill ni veta om det är flicka eller pojke?
Jag gissar på nerv, men det kan förstås lika gärna vara foglossning.Har sedan någon vecka känt en ilande smärta mitt på blygdbenet. Den kommer någon/några gånger om dagen. Kan det vara foglossning eller är det bara en nerv som spökar?