Än så länge mår jag rätt bra, är ju bara i v 6 men man kan ju hoppas på att slippa det värsta illamåendet! Som det är nu så är det trötthet, molvärk som kommer och går, andfåddhet för minsta lilla (typ hämta hästen i hagen :P) och onda spända tuttar... Trav är inte min bästa gångart just nu
Men... om någon vecka börjar jag på ett nytt jobb och jag har ju inte sagt något om graviditeten, när jag var på intervjun visste jag faktiskt inte att jag var gravid utan plussade några dagar efter det, då jag haft ett missfall tidigare så känns det onödigt att säga något innan v 12 men det är ju bara att hoppas att arbetsgivaren inte blir sur... Visst det är kanske inte helt optimalt att börja på ett nytt jobb och bli gravid på en gång men det var ju inte riktigt medvetet. Det ett vikariat, för en tjej som är mammaledig ironiskt nog, men som troligtvis inte kommer att komma tillbaka så dom trodde att tjänsten skulle övergå i en fast tjänst, frågan är ju hur sugna dom blir på det nu när jag berättar att jag ska ha barn
Så får hoppas jag fortsätter att må hyfsat bra så att det inte märks innan v 12 i alla fall, jobbar inom restaurang så är ju inte helt optimalt att gå runt och kräkas om man säger så
Någon här som varit i samma situation?