Vårföräldrar 2016

Alltså idag har jag haft konstiga "hugg" i magen. Haft några som känts men inte gjort ont direkt, men nu på kvällen högg det till så att jag skrek :crazy:

Åh hoppas att det bara är livmodern som töjer sig! Kommer fortfarande lite småstick och hela livmodern känns liksom tung.

Precis så hade jag till och från förra veckan. Vek mig dubbel när det högg till.

Var inne på gyn i måndags för jag var så orolig men bebis var det då inget fel på. Sprattlade på hur friskt som helst!
Tydligen kan livmodern och alla ligament intill kännas sådär om det har växt väldigt mycket några dagar, som att det inte riktigt hinner med att töja sig sakta utan får lite bråttom.
Moderkakan hade nog fäst i livmoderväggen också vilket jag kansje också känt av. Tror läkaren pratade om nåt sånt iaf, jag var så lättad över att bebis mådde bra att jag tappade fokus lite :angel:

Precis så hade jag till och från förra veckan. Vek mig dubbel när det högg till.

Var inne på gyn i måndags för jag var så orolig men bebis var det då inget fel på. Sprattlade på hur friskt som helst!
Tydligen kan livmodern och alla ligament intill kännas sådär om det har växt väldigt mycket några dagar, som att det inte riktigt hinner med att töja sig sakta utan får lite bråttom.
Moderkakan hade nog fäst i livmoderväggen också vilket jag kansje också känt av. Tror läkaren pratade om nåt sånt iaf, jag var så lättad över att bebis mådde bra att jag tappade fokus lite :angel:

Gud va skönt att höra! Nu blev jag mycket lugnare :)

I natt drömde jag att jag drack vin och blev kanonfull. Hade panik när jag vaknade, nu var ju ungen förstörd! :p

:angel:

I natt drömde jag att jag drack vin och blev kanonfull. Hade panik när jag vaknade, nu var ju ungen förstörd! :p

Du kan ju alltid ringa till mvc bara för att få prata med någon om du känner dig orolig. Hellre en "dum" fråga för mycket än en för lite :)

Har dom konstiga drömmarna börjat för dig med nu, då är jag inte ensam haha.
Sambon har tagit för vana att retirera till soffan nån gång mitt i natten nu. För att slippa bli sparkad och slagen :o

Haha! Rolig reaktion när du vakna ;)

Själv drömmer jag om sex flera gånger i veckan!
Sambon o jag har aldrig haft så mycket morgonsex som nu :o:angel:;)

Sonen berättade såklart för hans förskolelärare och kompisar att han skulle bli storebror igår. "...men Emil sa att du är för gammal för att ha en bebis i magen mamma". Jä...a ungar... :mad::D

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
29 014
Senast: Dorinda
·
  • Låst
Gravid - 1år Eftersom vi fyllt den gamla tråden startar jag en ny. Kopierar in vad jag tror är den senaste listan. Mars 28/2, KarinStarfighter, 33...
102 103 104
Svar
2 071
· Visningar
117 879
Senast: lillebill
·
  • Låst
Gravid - 1år Återigen dags för en ny tråd för vinterföräldrar (som autocorrect vill ha till vinterförvaring :p ) och vinterbarn. Lägger in listan...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
97 880
Senast: YaHilweh
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 562
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka