Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Livmodern? Fick oxå massa sånt ffa i början av förra graviditeten, typ "sendrag".Alltså idag har jag haft konstiga "hugg" i magen. Haft några som känts men inte gjort ont direkt, men nu på kvällen högg det till så att jag skrek
En kollega till mig vägde mindre i slutet av sin graviditet än innan, hon blev smalare och smalare fast med mage på
Livmodern? Fick oxå massa sånt ffa i början av förra graviditeten, typ "sendrag".
Åh hoppas att det bara är livmodern som töjer sig! Kommer fortfarande lite småstick och hela livmodern känns liksom tung.
Precis så hade jag till och från förra veckan. Vek mig dubbel när det högg till.
Var inne på gyn i måndags för jag var så orolig men bebis var det då inget fel på. Sprattlade på hur friskt som helst!
Tydligen kan livmodern och alla ligament intill kännas sådär om det har växt väldigt mycket några dagar, som att det inte riktigt hinner med att töja sig sakta utan får lite bråttom.
Moderkakan hade nog fäst i livmoderväggen också vilket jag kansje också känt av. Tror läkaren pratade om nåt sånt iaf, jag var så lättad över att bebis mådde bra att jag tappade fokus lite
Gud va skönt att höra! Nu blev jag mycket lugnare
I natt drömde jag att jag drack vin och blev kanonfull. Hade panik när jag vaknade, nu var ju ungen förstörd!
Gud va skönt att höra! Nu blev jag mycket lugnare
I natt drömde jag att jag drack vin och blev kanonfull. Hade panik när jag vaknade, nu var ju ungen förstörd!
Jag drömmer också väldigt mycket sexdrömmar just nu. Dock sämre ställt med morgonsex...Haha! Rolig reaktion när du vakna
Själv drömmer jag om sex flera gånger i veckan!
Sambon o jag har aldrig haft så mycket morgonsex som nu
Emil borde ha en rejäl omgång!Sonen berättade såklart för hans förskolelärare och kompisar att han skulle bli storebror igår. "...men Emil sa att du är för gammal för att ha en bebis i magen mamma". Jä...a ungar...
Herregud, jag pallar inte höra ordet sex. Sova framför tv är dagens bästa...Haha! Rolig reaktion när du vakna
Herregud, jag pallar inte höra ordet sex. Sova framför tv är dagens bästa...
Fast det är därför jag har sex i drömmarna. Kombinerar två just nu trevliga saker, sex och sömn!Herregud, jag pallar inte höra ordet sex. Sova framför tv är dagens bästa...
Haha! Rolig reaktion när du vakna
Sex på kvällen är uteslutet här, när jag är hemma så är det sängen vid 21 som gäller
Asch jag vill också ha sexdrömmar!
Jag bara drömmer om världens undergång, zombie ekorrar och att jag hamnar i fängelse
Asch jag vill också ha sexdrömmar!
Jag bara drömmer om världens undergång, zombie ekorrar och att jag hamnar i fängelse
I samma sexdrömmar blir jag även jagad och hittar ingenstans att gömma mig så det är inte bara snusknätter