I vårt hushåll är det jag som snarkar. Högt.
Att inte sambon har kvävt mej med en kudde är ett under
Jag hade tydligen också snarkat i helgen, då var det maken som flyttade till andra sängen Skyller på den ständiga nästäppan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I vårt hushåll är det jag som snarkar. Högt.
Att inte sambon har kvävt mej med en kudde är ett under
Har oxå haft den där amdedräktsproblematiken... Kunde inte pussa sambon på flera veckor och la upp en kuddbarriär mellan oss för att slippa lukten... Stackarn fattade ingenting...Om inte vi hade ett gästrum hade det definitivt hänt att jag skrikigt så där konstruktivt på min karl Han snarkar dock bara när han druckit men fram till för nån vecka sedan hade jag otroligt svårt för hans lukt och klarade inte av att han andades åt mitt håll, så gästsängen har kommit till användning kan man säga Gästrummet har nu blivit bebisrum och vi har både stor säng och spjälsäng där, plus spjälsäng i vårt sovrum. Allt för att alla ska få sova så bra som möjligt
För att få fart?
Nej klart ingen kan neka en att vara hemma. Jag ser ju lite de positiva i att få jobba fast jag inte sköter mitt jobb och kunna spara semester. Jag slipper det tunga jobbet och kan löka lite på kontoret halvdagar... Tror det handlar om att hon vill ha någon ansvarig på plats. Sätter de in någon annan behövs det handledning och då får chefen jobba mer...
Så det är ok för mig- jag tror det kommer göra sån skillnad att inte jobba kvällarna! Sover alltid sämre när jag jobbat kväll av nån anledning.
Om inte vi hade ett gästrum hade det definitivt hänt att jag skrikigt så där konstruktivt på min karl Han snarkar dock bara när han druckit men fram till för nån vecka sedan hade jag otroligt svårt för hans lukt och klarade inte av att han andades åt mitt håll, så gästsängen har kommit till användning kan man säga Gästrummet har nu blivit bebisrum och vi har både stor säng och spjälsäng där, plus spjälsäng i vårt sovrum. Allt för att alla ska få sova så bra som möjligt
Min kära make snarkar också, vi löste det med en extrasäng i bebisrummet där jag lägger mig för att slippa bli förbannad :P
BF 9:e mars, Calazirya, 31 år, 2:a barnet (snittas). 3/3 Stina, 3 200 gram, 50 cm lång
Har haft det till och från sen v 12, så jag tror att jag får dras med det tyvärr!
V 38.
Nu väger barnet enligt Google 3.1 kg och är redo att födas.
Det är nu det känns som att tiden stannat.
Jag vet ju att du är en sucker för min katt, men att du skulle döpa din dotter till Isolas katthemsnamn, det trodde jag aldrig.
MmmTyckte tiden stannade i lördags när jag in i v36..
Får trösta oss med att bebisarna kommer komma ut. Nån gång.
Mmm
Fick molvärk nu av lite varierande grad och kan inte låta bli att hoppas att det betyder att det går fortare denna gången.
Är väldigt precis som mensvärk - kommer när jag ligger eller sitter och försvinner när jag rör mig.
Men det kan man väl ha i veckovis såklart.
Åh typiskt.Jag har haft molvärk sedan v34.. Ikväll är den "värre" än förut. Gissar att snöskottningen satte sima spår. Har sådär gött "värkbälte" som man får vid monstermens. Så den kan man nog ha i flera veckor gissar jag
Åh typiskt.
Jag tänker redan att det blir barn denna veckan. Typ som när jag trodde jag var gravid varje månad innan mensen kom...
Från det ena till det andra, jag har fått precis som en domningskänsla ovanför magen över nedersta revbenen. Huden känns som den sover?! Nån mer som har så?
Ok, som allt annat dåSå har jag runt naveln, jag har förstått att det är heeeeeelt normalt
Oui!Från det ena till det andra, jag har fått precis som en domningskänsla ovanför magen över nedersta revbenen. Huden känns som den sover?! Nån mer som har så?
Oui!
Alltid på vänster sida.
Är väl fötter som trycker på nån nerv. Brukar gå över om jag ändrar ställning eller trycker undan aktuell kroppsdel.