v 15 nu och känner bara hemska känslor inför att vara gravid. Undrar vad jag tänkte med när jag ville ha barn. Känner mig arg på den lille som bor i magen för att den får mig att må så dåligt. Samtidigt som jag såklart har massa skuldkänslor för att jag inte är glad och förväntansfull som alla verkar förvänta sig att jag ska vara. För min sambo är det givetvis jobbigt att jag har svårt att prata positivt om graviditeten och bebisen. Känner mig så fruktansvärt otacksam. Vet inte vad jag ska göra för att vända alla negativa tankar Det enda jag har lyckats åstadkomma idag är att gråta och bråka med sambon om vartannat...
Jag känner lite samma sak... Två första veckorna efter att jag plussat var jag glad. Nu har jag till och med tänkt tanken att än är det inte för sent att göra abort så jag får må bra igen Jag tror det är hormonerna som gör att jag drar på så stora växlar hehe.
Just nu känns det även som jag sviker alla. Jobbet, eftersom jag blir hemma idag igen pga illamående. Sambon, för att han får göra allt här hemma och jag kan inte ens pussa honom. Mina vänner, eftersom dom undrar när vi ska ses och jag inte kan lova något för jag vet inte hur jag kommer att må.