Har rul om 1.5, börjar bli nervöst
Egentligen ganska knast, jag är inte alls den oroliga typen under graviditeten (eller efteråt), men inför UL är jag alltid nervös. Varför vet jag egentligen inte, jag har ju känt lillknodden sparka (även om det inte är jätteofta), så all statistik säger ju att den lever och mår bra där inne. Men ja, nervös är jag ändå.
Har dessutom en vän som brukar sanndrömma, och hon är osäker denna gången på om det är tjej eller kille. Hon har även vissa misstankar om att det är tvillingar (<-- HJÄLP!!)
Har ju gjort ett vul i v8, och då var där bara en, åtminstone vad man såg.... (min mamma påpekade så fint att det är lätt att de gömmer sig bakom varandra så tidigt, och eftersom det bara var ett väldigt snabbt vul så finns risken att man missat nr 2 iså fall. :P )
Har dessutom tvillingar i släkten (rakt ovanför mig i släktträdet), så chansen/risken finns där
Och efter att ha skrivit detta - nu inser jag varför jag är så förbaskat nervös denna gången
Vet du om det händer att en tvilling kan gömma sig även vid KUB i v 12? Har RUL om några veckor och vill kunna förbereda mig på eventuella överraskningar.