Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det borde hon kunna hjälpa till med!Det var iofs smart. Ska jag be bm om när jag träffar henne första gången (visst borde hon kunna fixa det?)
Blir dubbel akuttid kl 11..... Skönt att de vill kolla upp det i alla fall. Känns som jag har klippkort där numera
Vad skönt att du fick tid så snabbt och hoppas att tvilling 1 mår bra!
Ettan mår bra och nu hade tvåans hjärtaktivitet avstannat. De kunde inte säga exakt vad som blött men tvåans hinnsäck har ändrat form så antagligen försökte kroppen göra sig av med den igår. Även om vanligast är att kroppen resorberar när det är tvillingar.
Sa till doktorn att jag känner mig lite yr och gjort sen en vecka ungefär. Så fick ta blodtryck och hb; 105/65 samt 103 så inte så konstigt jag känner mig lite vinglig mellan varven. järntabletter nästa. Återbesökstiden 11/8 kvarstår.
Ja ett skit är vad det är. Men glad att ettan är vid gott mod, annars hade ja nog bölat en skvätt.
shit vilken inre stress jag känner idag. kom på att jag nog ska kolla biverkningarna på primperan ( mot illamående) och ska nog inte äta 3 tabletter per dygn i alla fall... Fast jag kräks inte så mycket -alltid något.
shit vilken inre stress jag känner idag. kom på att jag nog ska kolla biverkningarna på primperan ( mot illamående) och ska nog inte äta 3 tabletter per dygn i alla fall... Fast jag kräks inte så mycket -alltid något.