Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, var ju som sagt lite förberedd på det, det känns väldigt skönt att varit pessimisten och läkarna optimisterna, blir inte ett lika hårt slag i magen, även om det svider. Får se det positiva med att ettan än sålänge hänger kvar. Kräkts rejält dessutom senaste dygnen till sambons leenden (han upplever ett lugn av någon anledning medan jag ligger i böneställning utanför bilen/huset etc och spyr i mina gröna påsar till vapendragare.
Tog en Postafen i fm eftersom vi skulle till stan och handla, men icke sa nicke, spydde som en gris en timme senare :/
Det går ju att begära ut journalen från förra graviditeten så har du åtminstone något mera!Välkomna @Jast87 och @Olina!
Skriver någon av er någon sorts "dagbok" över graviditeten?
Förra gången tog jag bara en startvikt och tog några foto då och då, men inget mer. Saknar att inte kunna jämföra om magen är mindre eller större, när vissa saker började/slutade (illamående, foglossning, fixerad bebis ect ect)
Så denna gången har jag dragit igång ett exceldokumenent där jag ska kunna skriva och följa allt Än så länge säger inte siffrorna så mycket, är så jäkla lätt att mäta fel/dagliga variationer, men man lär kunna följa det bra sen