Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Siri , Japp här är fortfarande stjärnor. Oh fortfarande konstigt nog mest då jag sitter och ökar inte vid rörelse. Mycket märkligt.
Jag är nu i v 10 (9+4) och har en tid hos barnmorska på torsdag. Hur tänker ni om KUB? Jag är 33 år, i mitt län görs det rutinmässigt fr.o.m. 35 års ålder. Det görs på egen bekostnad om man vill ha det gjort innan man fyllt 35.
I övrigt håller illamåendet i sig och tröttheten är massiv. Väldigt frustrerande att behöva vila mellan hundpromenad/ridning/jobb....det flyter liksom inte på som det brukar livet. Blir regelbundet galen på sambon som kommer med käcka tillrop och idéer om vad jag borde äta. Han verkar ta det med ro.
Jag är i v 9 och är 23 år men i mitt landsting Sthlm får alla göra det. Får se hur jag gör!Jag är nu i v 10 (9+4) och har en tid hos barnmorska på torsdag. Hur tänker ni om KUB? Jag är 33 år, i mitt län görs det rutinmässigt fr.o.m. 35 års ålder. Det görs på egen bekostnad om man vill ha det gjort innan man fyllt 35.
I övrigt håller illamåendet i sig och tröttheten är massiv. Väldigt frustrerande att behöva vila mellan hundpromenad/ridning/jobb....det flyter liksom inte på som det brukar livet. Blir regelbundet galen på sambon som kommer med käcka tillrop och idéer om vad jag borde äta. Han verkar ta det med ro.
I mitt landsting är det likadant som för dig - erbjuds alla men i första hand kvinnor över 35. Är man yngre får man betala själv. Jag kommer inte göra det (är 25 år) eftersom jag inte bedömer risken vara så stor.Jag är nu i v 10 (9+4) och har en tid hos barnmorska på torsdag. Hur tänker ni om KUB? Jag är 33 år, i mitt län görs det rutinmässigt fr.o.m. 35 års ålder. Det görs på egen bekostnad om man vill ha det gjort innan man fyllt 35.
VUL är gjort och det visade ett litet pickande hjärta. Jag är i mitten av vecka åtta, så vi kan känna lugnet inför KUB.