Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick mig ett litet hjärnspöke idag, så vi testade här hemma ikväll och det var ett + på stickan
@Girasol Såg du mitt långskott till förslag om graviditetsdiabetes? Jag lider verkligen med dig, det är fan inte rättvist att både jobb och kropp ska bråka med dig. Får jag fråga vad det är för sjukdom du har? Du kanske skrivit det förut men jag kan inte komma ihåg?
Usch, det du skriver sätter mina små fåniga problem i perspektiv, ska du veta...
Angående ätande och mage så blir jag mätt mycket snabbare nu. Köpte pizza och efter halva kändes det som jag hade ätit minst två. Fick mig en doggybag .
Har ni berättat för några i er närhet?
Vi har berättat för både föräldrar/syskon, närmsta släkten och våra närmsta vänner. Våra föräldrar berättade vi för redan i v. 8-9 och främsta anledningen var att vi umgicks mycket med dem i somras och det hade varit svårt att smyga med alkoholen. Det hade dessutom ökat risken för spekulationer så vi tyckte det var bättre att vara öppna med det från början, även fast det var tidigt . Berättade även för en av mina bästa vänner i samma veva. Resten berättade vi för nu i v. 12-13. Känns jätteskönt att ha berättat för jag gillar inte att hymla med det och tacka nej till saker utan någon speciell orsak. Trivs mycket bättre när folk vet och nu har det gått så långt att vi känner oss tämligen säkra.Angående ätande och mage så blir jag mätt mycket snabbare nu. Köpte pizza och efter halva kändes det som jag hade ätit minst två. Fick mig en doggybag .
Har ni berättat för några i er närhet?
Är det några här som har katt? Hur gör ni med kattlådan? Sambon är inte hemma under vardagarna så jag måste tömma den själv.
Jag har tre katter och min man tömmer lådanVi har berättat för både föräldrar/syskon, närmsta släkten och våra närmsta vänner. Våra föräldrar berättade vi för redan i v. 8-9 och främsta anledningen var att vi umgicks mycket med dem i somras och det hade varit svårt att smyga med alkoholen. Det hade dessutom ökat risken för spekulationer så vi tyckte det var bättre att vara öppna med det från början, även fast det var tidigt . Berättade även för en av mina bästa vänner i samma veva. Resten berättade vi för nu i v. 12-13. Känns jätteskönt att ha berättat för jag gillar inte att hymla med det och tacka nej till saker utan någon speciell orsak. Trivs mycket bättre när folk vet och nu har det gått så långt att vi känner oss tämligen säkra.
Är det några här som har katt? Hur gör ni med kattlådan? Sambon är inte hemma under vardagarna så jag måste tömma den själv.
Fråga efter att ha fått provsvar från inskrivningen idag. Där rekommenderas järnmedicinering from v 20. Får alla den rekommendationen eller är det jag nåt jag kan försöka
undvika med kostförändring? Är i v11.