Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror ni att det är svårt att få ett vul? Fundera annars om jag ska göra det privat, eller är det överdrivet? Jag vill bara inte går i flera veckor och tro att man är gravid och så är dte något som hänt.
I vilken vecka har era illamående börjat?
Såg en fråga i en annan tråd som jag tycker är intressant och tänkte ställa här: hur ska ni göra med föräldraledighet, hur mycket och när kommer mamman/pappan vara hemma, hur mycket kommer mamman/pappan jobba i början osv?
Omständigheter för oss gör att min sambo troligtvis kommer vara hemma några månader direkt barnet är fött för att jag ska kunna göra klart det jag just då har på agendan. Utgår vi från BF i mitten av april så blir han hemma april, maj och början av juni för att sedan jobba några veckor och sedan ta semester, jobba några veckor och sedan kanske föräldraledig igen när hösten tar vid beroende på hur läget ser ut för oss just då. Detta är förstås förutsatt att jag är i sådant skick att jag kan göra det jag tänkt, att barnet är friskt och att det funkar med flaskmatning. Känns skönt att veta att vi kommer vara hemma väldigt mycket båda två första halvåret åtminstone, om allt går som planerat.